Geen goede uitslag

We zijn net terug van het laatste deel van de nekplooimeting. Kans 1:32. We moeten nu dus gaan bedenken of we verder onderzoek willen. Bij onze dochter zijn we voor een vlokkentest gegaan na een uitslag van 1:14, en alles was toen goed. Bah, wat een tegenvaller! Ik moet alles nog even laten bezinken, hoor! Ik houd jullie op de hoogte!

He bah, wat een k.. nieuws zeg. Heel veel sterkte met het maken van een keuze. "Gelukkig" hebben jullie al ervaring hiermee, en geeft dat hoop en kracht voor jullie.

Och jee wat een domper op het geluk, kan me voorstellen dat jullie dit een plekje moeten geven. Misschien een licht puntje dat het bij jullie dochter na verder onderzoek oké was. Heel veel sterkte met de moeilijke keuze.

Misschien een domme vraag, ik hoop niet dat jullie het vervelend vinden maar... 1:32 betekend dat je een kans van 1 op 32 kinderen hebt dat er iets niet goed is toch.

Hè gedver, waardeloos zeg! Heel veel succes en sterkte met het maken van de keuzes. Ik hoop dat jullie eerdere ervaring jullie kan helpen er kracht uit te putten.

@4atas, klopt, het is een kans.

Jeetje wat heftig.. Veel sterkte de komende periode maar misschien wel een geruststelling dat de uitslag bij de dochter nog slechter was en daar is niks mis mee.. Succes!!

Terug
Bovenaan