geen groei, dusse verhoging puregon

Heeeey,

Echt waar aan jullie lieve straling zal het niet liggen, ik heb gewoon suffe eitjes die een flinke dosis nodig hebben. Ik heb dus een verhoging gekregen en we gaan net zo lang door totdat we bij de goede dosis zitten. ad het eigenlijk al verwacht dus de teleurstelling viel mee. Heb net met mn vent een lekker biertje gedronken op het terras bij een cafe, jammie.

Morgen heb ik een leuk feessie. Mn vriendin gaat trouwen en ik mag getuigen!!! Heb er onwijs veel zin in, mag ik weer junkie spelen op de wc........hahahahaha. En 's avonds lekker swingen.

Mick, wat lief van je dat je ook even kwam stralen!!!! Ik zal ook wat positieve straling naar jou toe sturen, en hoop dat het een beetje met je gaat!!!! In ieder geval een dikke knuffel van mij!

Dikke knuffiedebuffie

Sjan

Hoi sjanneke

Wat vervelend dat ze maar niet wakker willen worden. Je voelt je al zo opgeblazen en dan nog meer spuiten.
Maar mischien dat ze dan wel wakker worden.... Ik moest ook meer spuiten voor ze wakker werden.
Het is wel een tegenvaller en hoop dat je de volgende keer wel wakkere eitjes heb.     mooi dat je in iedergeval heb genoten van je biertje. Veel plezier morgen.

liefs rozemarijn

Lieve Sjan,

Hartstikke lief van je dat je zooo met me meeleefd, ik geloof wat je schrijft wat je schoonmamma zei, dat klopt alles heeft een reden in het leven dus ook dit voor mij. Ik voel me nog steeds sterk, en ik probeer het ook los te laten ik neem het leven zoals het komt, hoe dan ook komt het goed!!! Jeetje een hogere dosis die eitjes die moeten er nu dus ook komen, waarschijnlijk hebben ze ook meer puregon nodig, het gaat goed komen ook voor jullie Sjan. Wat gezellie dat je met je mannetje bent gaan borrelen, en vandaag dus die trouwerij van je vriendin, Het feessie zal wel heel erg gezellig zijn geweest, ik spreek je weer heel erg snel. Ik straal weer in ok, straal straal kom op straal groeien eitjes nu actie in de taxie...

knuffeldefeessieknuf van mij

WATTTTTTTT dit meen je niet zeg!!!!!!!!!!!!! Je zou die eitjes toch wat doen zeg!!!!!!!!!  Het is in ieder geval duidelijk dat moeders voor moeders een heeel goed doel is!
Ik vind het knap dat je het allemaal weer zo sterk opvat! Tot hoe ver kunnen ze gaan met die hormonen? Het wordt nu in ieder geval weer flink verhoogd.
Het is je meer dan gegunt dat het nu echt eens aan gaat slaan! Ik ga weeeeer voor je duimen!!!

Inge

Terug
Bovenaan