geen haast meer...

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Wij zijn nu bezig voor een 2e kindje. Ons Meisje is nu 2 jaar en 4 maanden.

Na een paar maanden praten over een 2e ben ik vorige maand gestopt met de pil. Ik zit nu in de 2e ronde.
En nu... heb ik eigenlijk helemaal geen haast meer.
Dacht er vanmorgen over na om misschien toch nog maar een tijdje weer aan de pil te gaan.
Ik heb me ook al een aantal dagen niet laten zien op dit   forum om er afstand van te nemen.

Ik heb geen idee waar dit gevoel vandaan komt.
En ben wel benieuwd of anderen dit herkennen.

groetjes, ikky

hey ikky,
wat is dit nou meis??
misschien een beetje plankenkoorts over hoe het gaat met dadelijk nog n hummeltje??
kan je niet adviseren helaas want wij gaan nog voor nummertje1
heb een aantal dagen wel vreselijk gedroomd alleen maar horrorverhalen over bevallen van ons kindje heel raar maar heel echt moest echt een aantal keer slikken de dag erna (bespaar je de details van die droom)
hoop dat je gauw voelt wat je echt graag wilt
heel veel liefs tamaar

Hoi Tamaar,

Misschien is het wel plankenkoorts.

De zwangerschap van mijn oudste was tot 32 weken geweldig! Daarna moest ik plat van de verloskindige omdat ik voorweeen had, om de 5 minuten. Uiteinderlijk werd onze dochter met 41 weken geboren.
En na een paar maanden van heeel veeel verdriet ontdenkten we dat ze overgevoelig is voor koemelk.
Geen lekkere start dus...
Maar het gaat nu zo geweldig met haar. Er zijn 2 of 3 verboden producten en verder kan ze gelukkig overal tegen.

Maar weer zo'n klein hummeltje vasthouden, dat is wel heel bijzonder.

Aan het einde van de week gaan we op vakantie. Hopelijk krijg ik het dan allemaal een beetje op een rijtje.

groetjes, Ikky

hoi,

ik herken het wel een beetje hoor.
ik wil dolgraag nog een kindje, het liefst zonder 9 maanden wachten
maar sinds ik gestopt ben met de pil bedenk ik me af en toe dat we het toch wel
heel goed hebben  met z'n drieen en dat het zo makkelijk is met 1 kind. Op die momenten denk ik ach we zien wel hoe snel het gaat, we hebben geen haast.

maar nu ik weer bijna bij de nod ben, zou ik toch wel heel graag weer een kindje erbij willen.

ik denk dat er wel meer zijn die af en toe eens twijfelen of onzeker zijn.

Lieve Ikky !
Wij willen heel graag een tweede kindje, maar vanaf het begin dat ik gestopt ben met de pil heb ik er geen haast bij. We zien wel waarneer ik zwanger ben. Toch als ik dan weer zwangere buiken zie en hoor van anderen dat ze zwanger zijn dan zou ik zo graag willen dat het raak ik. Op het moment dat ik weer ongi ben geworden vind ik het eigenlijk lang zo erg niet als dat we gingen voor ons eerste kindje.
Begrijp me niet verkeerd hoor, we willen dus heel graag een tweede en je zou toch denken, we hebben er al een dus we springen niet in het diepe, maar toch, misschien komt het ook wel omdat je juist weet wat je te wachten staat.
Succes hoor.
Liefs van Miena.

Terug
Bovenaan