Geen hap door m'n keel....

Lieve meiden,

Het lijkt wel of ik alleen maar zit te klagen maar ja....voel me ook zooo misselijk! Mijn man kookt elke avond weer heerlijk maar ik krijg sinds 3 dagen echt geen hap door m'n keel, alleen de geur al.....bah!

Vind het ook zo sneu voor hem, staat ie z'n best te doen en dan eet ik nauwelijks iets. Hij is heel lief hoor en snapt het echt wel maar toch....voel me wel schuldig! Ik heb maar een pak crackers op tafel gezet en een kopje thee, weet het anders ook niet. 's-middags krijg ik ook geen brood meer weg terwijl ik normaal kan leven op lekkere boterhammen.

Soms denk ik: moest ik maar overgeven dan zou misschien die misselijkheid over zijn!

Morgen weer aan het werk! Mijn werkgever belde vanmiddag hoe ik me voelde.... Ik zei: "tsja.....er is niet veel veranderd in 1 dag". We hebben iig afgesproken dat ik 'rustig' mag beginnen dus als ik door de misselijkheid iets later ben, is dat geen probleem! Weet niet of ik er iets mee op schiet aangezien ik de hele dag misselijk ben maar het is 's-ochtends en 's-avonds het ergst. Ik kan toch ook niet weken lang thuis zitten?!

Anyhoe: wou het ff kwijt. Bedankt weer voor het luisterend oor! ;-)

Liefs Lynn.

hey lynn,

wat vervelend dat je je zo beroerd voelt! Ik weet er alles van tot week 16 ontzettend misselijk en veel spugen vanaf wk 18 kon k weer eindelijk goed eten.
Probeer in de ochtend te eten voor je opstaat. Cracker, of pudding, iets licht verteerbaars.eet 6-8 kleine porties per dag,als je een lege maag hebt word de misselijkheid erger. Even doorbijten meis! En probeer je niet schuldig te voelen,weet dat het moeilijk is als je mannetje zo zijn best doet..heel veel succes!

Liefs daisy (julimama)

Ohhh wat vervelend meid.... Helaas kan het erbij horen maar t lijkte afschuwelijk! Wel n voordeel dat je werk het weet, toch?
Je kunt bij de apotheek seabands kopen of bestellen, helpt (of kan helpen) tegen de misselijkheid. Ook kan gember helpen, kersenthee of spa citroen. Sterkte ermee!

Haha het klinkt zo bekend! Het is echt zo dat het weer overgaat! Bij mij is het nu gelukkig al minder alleen het avondeten is nog een drama.. wat je zegt alleen de lucht al.. succes ermee meid ik weet he vervelend het is..

Liefs

Hoe is het vandaag gegaan met de misselijkheid, Lynn? Ik ben hel erg beroerd geweest vandaag. Ziek gemeld op het werk en blijf morgen ook thuis... Wet niet of het één griepje is of dat het echt zwangerschaps kwaaltjes zijn. Zo koud, warm, rillen en zoooooo vreselijk moe, heb vanmiddag de hele middag geslapen. Toen voelde ik me weer wat beter.

Nu ben ik misselijk .... :-(

Hey meid,

Ik voel me ietsje beter dan van de week maar voel me nog steeds heel erg misselijk en moe. Vind het lastig om de hele dag te werken want ik wordt echt kots misselijk van al die geuren om me heen! Wat naar dat jij je ook niet goed voelt! Denk echt dat het bij de zwangerschap hoort hoor....het is bij mij iig echt geen griep. Ben ook zooo moe dat ik 's-middags in m'n pauze zowat in slaap val maar goed, ff volhouden nog he?

Jij ook sterkte! Ohja, dat warm/koud en rillen, heb ik ook. Het wordt vast wel beter en ik moet wel zeggen, zo voel ik me wel heel zwanger dus dat neemt de onzekerheid wel een klein beetje weg! ;-)

Fijne dag, ik ga weer werken! Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan