geen hartje gehoord :(

nou vorige week heb ik mijn eerste echo gehad en bleek dat ik nog maar 9 weken zwanger was alles zag er verder goed uit,   gister ben ik bij de verloskundige geweest voor een gesprek , onderzoeken ed. en ze heeft geprobeert het hartje te horen maar helaas.... niks te horen, ze vertelde me dat het waarschijnlijk nog te vroeg was en dat het nog t ever achter het schaambeen lag, maar ik   maak me nu tog weer zorgen.. zal er wel bij horen helaas..maandag ga ik  drie weken naar china op vakantie naar mijn ouders, die zijn daarheen geemigreerd, dus het is wel jammer dat ik niet even di ezekerheid mee kreeg, maargoed, ik hoop maar op het beste, misschien kan ik daar nog eens proberen ... in ieder geval, iedereen veel succes met alles en tot over 3 weken..
 
hoi

het is heel normaal dat de vk het hartje met 9 weken nog niet hoort.
het is nog veel te klein en je zult zien over 3 weken heb je een prachtige echo en dan zie je het hartje kloppen.
heel veel succes met de zwangerschap.

groetjes kristel 2lingmama
 
Toen ik 9 weken zwanger was en voor het eerst bij de verloskindige was, kon ze het hartje ook niet vinden. Toen ik er weer was met een magere 12 weken nog niet. Dat is heel normaal hoor. Het is nog veel te klein.
Pas vanaf 12 a 13 weken kun je het met mazzel horen.
Dus maak je niet druk, want het zit er echt wel hoor.

Yvette
 
o_O....wat kan ik mij goed voorstellen dat je het hartje graag nog even vrolijk had horen roffelen voordat je op reis gaat... Als je écht heel bezorgd bent, kun je misschien voordat je gaat nog even naar een echoburo gaan. Je moet je echo dan wél zelf betalen natuurlijk en je moet even uitzoeken of ze eventueel ook inwendige echo's kunnen maken. Anders is het misschien nog niet te zien en is dat weer een teleurstelling.... (of konden ze bij 9 weken al uitwendig een echo maken bij jou? Dat verschilt per persoon, heb ik mij laten vertellen!!)
Anders zit er niets anders op dan afwachten....
Succes!
Sisi.
 
Hoi,

Probeer je niet te druk te maken. 9 weken is nl. echt te vroeg om een hartje te horen hoor. Bij mij hoorden ze het niet eens met 14 weken meen ik dus maak je geen zorgen.

Groetjes F. (36wkn,3dgn)
 
Ik heb ook best lang moeten wachten voordat ik het hartje kon horen. Pas bij mijn tweede bezoek aan de verloskundige en toen was ik al ongeveer 18 weken.
Dinsdag moet ik weer en nu gaat mijn vriend het voor het eerst horen, want die kon vorige keer niet mee.

 
Terug
Bovenaan