<p>Hoi hoi,</p><p>Gister door de VK naar de triage gestuurd ivm met een te hoge onderdruk. Daar is een echo gemaakt en volgens de berekeningen zou ik op 7 weken moeten zitten maar er was geen kloppend hartje te zien.</p><p>Ik werd naar huis gestuurd met de woorden dat de VK t wel verder regelde. De gynecoloog feliciteerde me wel.</p><p>Opweg terug naar huis de VK gebeld met het nieuws, ze was helemaal over de emmer.</p><p>Na een paar telefoontjes van mn VK kregen we uiteindelijk t nieuws dat ik onder behandeling sta van t zkh nu en dat ik 1 a 2 weken moet wachten voor de volgende echo maar dat mn bloeddruk ze zorgen maakt.</p><p>Ik heb een dochter van 14 jaar die met 34 weken is geboren met een gewicht toen van 1345 gram. Was spoedkeizersnee door mn bloeddruk ook destijds.</p><p>Maak me wel zorgen nu.</p><p>Deze zwangerschap kwam als een verrasing 4 miskramen gehad en ik was serrieus in de veronderstelling geen kinderen meer te kunnen krijgen.</p><p>Zijn er nog vrouwen die ook zo in spanning zitten om een niet zichtbare kloppend hartje?</p><p>Groetjes</p>