Geen hartje zichtbaar bij 6 weken en 3 dagen

<p>Hoi hoi,</p><p>Gister door de VK naar de triage gestuurd ivm met een te hoge onderdruk. Daar is een echo gemaakt en volgens de berekeningen zou ik op 7 weken moeten zitten maar er was geen kloppend hartje te zien.</p><p>Ik werd naar huis gestuurd met de woorden dat de VK t wel verder regelde. De gynecoloog feliciteerde me wel.</p><p>Opweg terug naar huis de VK gebeld met het nieuws, ze was helemaal over de emmer.</p><p>Na een paar telefoontjes van mn VK kregen we uiteindelijk t nieuws dat ik onder behandeling sta van t zkh nu en dat ik 1 a 2 weken moet wachten voor de volgende echo maar dat mn bloeddruk ze zorgen maakt.</p><p>Ik heb een dochter van 14 jaar die met 34 weken is geboren met een gewicht toen van 1345 gram. Was spoedkeizersnee door mn bloeddruk ook destijds.</p><p>Maak me wel zorgen nu.</p><p>Deze zwangerschap kwam als een verrasing 4 miskramen gehad en ik was serrieus in de veronderstelling geen kinderen meer te kunnen krijgen.</p><p>Zijn er nog vrouwen die ook zo in spanning zitten om een niet zichtbare kloppend hartje?</p><p>Groetjes</p>

Wat vervelend, ik weet hoeveel stres het geeft!:( 2 weken geleden echo gehad met 7 weken, vk kon geen hartje vinden. Ze zag enkel wat foetaal weefsel. Toen na een week begon ik wat bloed te verliezen dus dacht dit wordt een miskraam. Nu echo gehad en 10 weken zwanger!  Bleek gewoon dat het babytje verstoppertje aan het spelen was.
Hoop dat je goed nieuws gaat krijgen!

Vanaf 8 weken zou je een hartje moeten kunnen zien kloppen dus kan heel goed wezen dat het echt nog te vroeg is! Vraag anders aan je verloskundige of je niet over een week weer mag komen voor een snelle echo of ze het hartje dan kunnen vinden. Ze mogen je niet zo lang in spanning laten zitten hoor. Goed voor jezelf opkomen. 

Ik heb het ook gehad, ging met de boodschap naar huis, ik denk dat het al mis is gegaan maar we kijken volgende week nog een keer. En heb nu toch echt een pracht van een zoon van 14 dgn oud ?

Hier ook op dat termijn geen kloppend hartje,7 weken geloof ik..week erop weer gegaan om verdere behandeling te krijgen..en ja hoor wel een kloppend hartje..hij zat aan de baarmoeder geplakt was haar onderbouwing,dus gemist..nu 24 weken zwanger.

Bij mij toen ook niets te zien toendertijd. Inmiddels een dochter van bijna 11 weken naast me liggen. Kan alle kanten uit!

Na veel aandringen door mn vk nu vandaag echo in t zkh en ben nu ook officieel overgedragen aan t zkh dit ivm vroeggebroorte van mn dochter ( bijna15 jaar geleden) wn haar geboorte gewicht. Ook heb ik normaal een perfecte blieddruk maat nu nwt als mn vorigge zwangerschap een bloeddruk van 144/ 102

Terug
Bovenaan