geen hartslag kunnen horen

we zijn bij de verloskundige geweest we hebben geen hartslag kunnen horen helaas over 2 weken mogen we terug komen kijken of we het dan kunnen horen bij mijn dochtertje konden ze hetmet 12 weken ook niet horen maandag heb ik toch een echo dus hopen dat wel alles goed is maar daar ga ik eigenlijk wel een beetje van uit

jeetje ik schrok.... Ik dacht dat t mis was....
Hoop dat ze t dan wel kunnen horen... Bij hoeveel weken kunnen ze t meestal horen? Succes... Hoeveel weken ben je nu???

dus ik moet echt nog ff wachten... Ben net 10 weken als het goed is... Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat... Voor elke vrouw natuurlijk ook!!! Hoe oud ben je nu? Want t is je 3e toch? En hoe oud was je bij je eerste?

ik ben nu 29 bij mijn eerste kindje was ik 23 het scheeld bij mij ook dat ik me eigen niet zo druk maak dat ik al 2 echo heb gehad waarbij het hartje goed klopte en de gynacoloog zei toen ook dat de kans dat het fout gaat heel erg klein is
het blijft altijd spannend

ik heb volgende week dinsdag mn eerste echo.... Vind t zo spannend!!! Ben ook wel benieuwd hoe t eruit gaat komen te zien!!! Wil je ook weten wat het gaat worden? Of laat je je verassen? Ik wil het eigenlijk niet weten... Maar ben wel erg nieuwschierig... Hahahahaha
het blijft inderdaad spannend jah! Ik ben nu bijna 26... En dit is mijn eerste kindje... Hoop zo dat alles goed gaat en t gezond blijft!

Terug
Bovenaan