Geen heftige menstruatie na miskraam

<p>Hallo dames ! <br />18 okt met opwekking een miskraam gehad . 1 nov schoon verklaard , zaterdag begon ik hevig te bloeden dus eerste dag van mijn nieuwe menstruatie , nu bloed ik nog nauwelijks , aangezien de gyn aangaf dat het heftig kon zijn maak ik Me zorgen omdat ik helemaal niet zo heftig bloed ..</p><p>iemand ervaring ? Hoor graag van jullie </p><p>veel liefs </p>
 
Bij mij was het ook een hele normale menstruatie (na curettage). Dus hoeft echt niet. Denk dat ze je er eerder voor waarschuwen voor het geval het wel zo is. 
 
M’n eerste menstruatie na m’n eerste miskraam was de hel en meer pijn dan m’n miskraam (met medicatie opgewekt).
In oktober wederom miskraam gehad, weer met medicatie opgewekt en daarna curettage ivm te veel bloedverlies en niet stoppen daarvan. Afgelopen vrijdag weer ongesteld geworden en bereidde me voor op de hel maar het was 3 dagen lichte bloeding en 1 dag krampen maar normaal heb ik alle dagen heftige krampen (m’n hele leven al) dus ik weet het ook niet meer ?
 
Ik had hetzelfde! Miskraam opgewekt afgelopen zomer en de menstruatie daarna was echt veel minder heftig. Volgens mij hoeft dat niets geks te betekenen, je lichaam heeft gewoon even nodig om te herstellen 
 
Terug
Bovenaan