Geen honger, geen trek...

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ik ben nu 35 wkn + 1 dg zwanger, de laatste week krijg ik geen hap meer door me keel. Het is niet dat ik het niet lust, maar heb gewoon geen honger of trek.

Of het nou 's morgens, tussen de middag of 's avonds is...

Ik ben ook niet voor uit te branden, dit komt dan denk ik omdat ik  niet voldoende  energie binnen krijg ofzo...
Mijn heupen en onderrug doen soms echt zo'n pijn, en mijn kindje is ingedaald en ligt zo nu en dan op een zenuw... dus ook nog eens steken in mijn kruis en kramp in mijn lies.
Nog ffies uitzitten :)

Maar hebben jullie het ook, dat je gewoon geen honger of trek heb nu?

Liefss

Hoi hoi,

ik heb juist het tegenovergestelde. Ik eet de hele dag door. Het maakt niet uit wat. Ik ben in staat om drie uur s'nachts de frituurpan aan te zetten en zelf friet te maken. Maar ook fruit en warm eten. Heerlijk!!!

Misschien kan je proberen om kleine porties te eten over de hele dag. Of energierepen zoals sultana ofzo. Of melk en fruit, want dan krijg je toch je vitamines binnen. Die heb je straks hard nodig.

veel liefs ...

Hoi,

Ik ben ook ruim 35 weken en merk dat ik ook niet zo'n trek meer heb, voornamelijk door een paar billen die tegen mijn maag aandrukken (brr maagzuur), toch merk ik dat ik me beter voel als ik elke paar uur iets naar binnen werk, crackers, ontbijtkoek, fruit, yoghurt en dat soort dingen, maar echt van harte gaat het niet.
Kindje is al een beetje ingedaald en ik had gehoopt dat dat verschil zou maken, maar helaas....

Yvonne

ik heb een beetje hetzelfde, ben nu 36 weken en 2 dagen, `s`ochtends heb ik ontzettende honger, om 11 uur weer, maar daarna is het helemaal weg..... Kan ik alleen nog maar op de bank hangen en heb helemaal geen zin meer ergens in!! Ook niet om iets te ondernemen..... kindje is al wel een beetje ingedaald, heb af en toe last van harde buiken (vooral s`nachts), maar verder gaat het allemaal lekker!!!!!
succes

Terug
Bovenaan