geen hoop meer...

A

Anoniem

Guest
he meiden,

ook ik heb geen hoop meer voor deze ronde,mn temp was vanmorgen gezakt tot ongi niveau dus nu is het alleen nog wacht op die rot rooie.iui wordt een feit.als ik ongi wordt het zh bellen voor de echo op dag 3 en dan mn clomid halen en de pregnyl en dan beginnen we echt,vind het rot dat het ons deze rond niet gelukt is,had nog wat hoop dat we het zelf nog konden doen,maar helaas mocht het niet baten.

dus nieuwe ronde mt nieuwe extra kansen en hopen dat er nu dan echt iets moois uit voort mag gaan komen.

alle meiden die vandaag in spanning zitten houdt die duivel buiten de deur!!!!

mijn nieuwe nod weet ik nog neit omdat ik nog neit ongi ben,dus dat krijg je nog te horen doortje.

meiden ga zo werken ff afleiding.

liefs nathalie

Hoi Nathalie, wat rot voor je! Ik hoop niet dat het bij ons ooit zover komt. (Wij gaan voor de 2e) Ik moest gisteren ongesteld worden maar ben het nog niet. En aan de ene kant denk ik dat het goed zit maar aan de andere kant weet ik het ook niet want ik voel niks vreemds zoals gespannen borsten of wat dan ook. Mag niet eerder een test doen dan vrjdag want de vorige maand heb ik er ook al 5 verknalt. Heel veel succes van deze kant!! Groetjes Suzanne

Hoi Nathalie

Hoop toch nog voor je dat die ongi niet doorzet hoor!

En mocht het toch al zover zijn (    )   sterkte ermee!!

Veel liefs Bloempje

he meiden,

hier nog een lage temp,maar nog geen rooie te zien!!als je dan al toch weet dat het neit zo is waarom zet die rotduivel dan niet door grrrr,om moedeloos van te worden.nou ja ben bnieuwd of het vandaga dan wel doorzet,maar ik wete het neit,nog geen tekeken dat het gaat gebeuren,we wachten het wel nog af.

liefs nathalie

Hoi Nathalie!

Hoe gaat het nu? Hoop voor je dat je toch niet ongi wordt hoor... en dat je temperatuur gewoon even van slag is of zo... De wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik blijf dus voor je duimen.

Ik begreep uit je berichtje dat dit jullie laatste "kans" was om spontaan in verwachting te raken. Ik ben nog niet zo heel lang op dit forum dus als ik vragen mag, hoe lang probeer je al zwanger te raken? Mijn man en ik zijn nu in ronde 6 na het stoppen met de pil. Ik geloof er soms ook niet in dat het bij ons gaat lukken. Hij is voor zijn werk ook vaak een paar dagen achter elkaar van huis,  dat  maakt het nog een stukje lastiger om zwanger te raken.  Vandaar ook dat ik benieuwd ben naar jou ervaringen. En dan bedoel ik na hoeveel tijd  je naar de huisarts gegaan bent enzo. Ik hoop dat je me niet te nieuwsgierig vindt.

Ik hoor wel weer van je hoe het er voor staat toch? Ik hoop dat je kan vertellen dat je een positieve test hebt. En dat die ongi toch lekker is weggebleven!!!!!

Liefs Bloempje

Terug
Bovenaan