geen hoop meer

Hoi ,

Ik heb gister te horen gekregen dat ik na al 4 miskramen wederom zwanger ben van een dood vruchtje. De zwangerschappen vreten al energie van me omdat ik enorm moe ben en de hele dag overgeef, vraag me af of ik het allemaal nog wel waard vind. Ik ben kapot en moet morgen gecurateerd worden. Na 6 weken krijg ik dan eindelijk de nodige onderzoeken mbt de miskramen. Ik vind het moeilijk om nog hoop te hebben, en te bedenken dat ik ooit een levend kindje kan krijgen.

groetjes Patricia

Oh meis wat herkenbaar.

Heel veel sterkte.

Maar de hoop niet opgeven meis.

Ik heb 6 mk-en gehad en ben nu zwanger 6 weken. Ik blijf wel bang, maar probeer er toch van te genieten.

Toen ik eindelijk krege te horen dat wij ook die onderzoeken kregen, viel er zo'n last van mij af. En nu ben ik zwanger!!!

Liefs Nienke

nienke,

Ik vind het erg fijn van je, en knap dat je blij kan zijn  met 6 wk zwanger. Ik zou dat niet kunnen, het zwanger worden is bij mij totaal geen probleem, ik kom alleen niet voorbij de 14 weken. Veel succes tijdens de zwangerschap.

groetjes van mij

ja die krijg ik nu ook. Maar dan mag je voorlopig niet meer zwanger worden, en moet je eerst ontzwangeren. We zullen zien of daar wat uit komt. Jij kan die onderzoeken niet meer ondergaan nu toch? nu je weer zwanger bent?? Ik hoefte niks te eisen hoor, de gyn zei het me nu zelf al.

groetjes Patricia

Hoi,

Kan me je hopeloosheid goed voorstellen...kan nu ook wel gaan zeggen dat je hoop moet proberen te blijven houden(wat zeker erg belangrijk is..)maar dat kun je op dit moment niet en dat begrijp ik.
Toch HOOP ik dan voor jou/jullie dat je de HOOP terugvindt op een later tijdstip als je alles een beetje hebt verwerkt en er misschien door onderzoeken meer duidelijkheid is.
Doe het nu maar rustig aan en denk vooral aan jezelf!
Sterkte met alles!

Liefs Esther
(ps: heb zelf 3 miskramen in 2.5 jaar tijd gehad en ben ook erg bang en onzeker...)

hoi meis! wat vreselijk wat je allemaal moet meemaken om je grootste wens in vervulling te laten gaan... ik kan er over mee praten ( missed abortion, gevolgd door een bbz).
alle hoop vervliegd je op de meeste momenten.
maar we moeten de moed erin houden! al is het nog zo moeilijk. er komt een dag voor ons allemaal hoe dan ook

liefs sassie

Terug
Bovenaan