Geen huilbaby.. maar?

Hallo dames,

Mijn kleine meid is nu 1 weekje oud.. ze drinkt op moment om de 3/4uurtjes tussen de 60 en 80cc.. maar na de voeding slaapt ze heel onrustig, word snel wakker en is dan niet meer stil te krijgen.. soms als ik mijn pink in haar mond doe word ze eventjes rustig.. ik probeer zowieso te rekken naar 3uurtjes voordat ik haar eten geef..
Ze huilt best veel, soms zie ik dat het krampjes zijn.. maar merk wel dat het niet aldoor het geval is.. ik weet echt niet wat ik moet doen om haar stil te krijgen..
... ik word hier heeel onzeker van.. en heb het idee dat ik het niet goed doe  iemand tips???XXX

hallo sense,
hier een moeder die ook een baby heeft gehad die gewoon 3 uur aan 1 stuk huilde.
het is ons 1ste kindje en idd wat doe je.
ik ben een rustig persoon en kan wat hebben maar huilen dat door merg en been gaat pfff.
ik trooste mezelf altijd met het idee dat als ze begon te huilen dat het na 3 uurtjes over was.
als je zelf rustig kan blijven in zo'n geval dan win je wel.
de omgeving had er meer moeite mee als ik zelf.
ze vroegen en zeiden heeft daar geen last van of ven dat , dat , dat of dat.
gek werdt ik niet van het huilen maar meer van al die adviezen.
jij kent je kindje het beste.
en van al die moeders die zeiden dat hun kind dat nooit heeft gedaan nou blablabla.
het schijnt dat de moeders dat vergeten .
nou ik vergeet dat nooit.
maar er komt een tijd dat dat over gaat.
je kunt je kindje een beetje meer voeding geven en ik deed altijd als ze huilde om de 2 1/2 uur voeding geven. jouw kindje heeft misschien iets meer nodig.
ik heb ervaren dat als je je kindje rustig benadert zij of hij ook rustig wordt.
ik zat ook met mijn pink in haar mondje hoor.
en ik denk ook dat het er een beetje bij hoor.
onze dochter was ook een week oud toen zij begon te huilen.bij ons heeft dat huilen 6 weken geduurt, toen slaapte ze ook de hele nacht door en heeft toen ook haar duimpje ondekt. ik denk dat dat laatste het meest geholpen heeft.
ik heb heel vaak een tut geprobeert maar die wilde ze niet.
ik wens je veel sterkte het is niet leuk maar het gaat echt voorbij.
en blijf rustig zing een liedje , aai over het bolletje, leg ze of hem een keertje rustig weg en laat even huilen.
gewoon alles proberen maar zorg ook dat je zelf een beetje rust kan nemen.
vele groetjes van een mama die ook een beetje huilbaby WAS

hoi hoi

mijn zoontje was ook een huilbaby en toen we hem hadden ingebakert was het over we hebben dit 6 weken gedaan en toen wilde hij niet meer en hij sliep gewoon heerlijk door

als kinderen te vroeg geboren zijn (weet niet of dat bij jou het geval is) hebben ze geen tot weinig controle over (vooral) hun armen en hij sloeg zichzelf dus steeds wakker en was dan indd ook niet meer te troosten soms viel hij in slaap als ik hem heel dicht tegen me aan hield dus kon hij nergens met zn armen heen

ik zou zeggen probeer het eens overleg gewoon met het cb

succes

grtz sjaan mv steijn 05-07-07

hoi hoi

mijn zoontje had het ook de eerste week.
ja wat wist ik van baby's af niks eigelijk was me eerste kindje.
het leek net dat mijn kraamverzorgster nog minder van baby's af wist.
hij ging steeds huilen een uur voor zijn voeding.
mijn kraamverzorgster zei steeds tegen me zijn krampjes maar ik zag dat het niet zo was..
toen ben ik gewoon zelf iets gaan doen.
ik gaf hem meer eten elke keer als hij moes eten en toen geen centje last meer gehad van hem sliep nachten door overdag niet meer huilen ja alleen als hij honger had.dat is logisch..toen ineens was het een wonder baby geen last van en heerlijk genieten..
ik zou je baby meer eten geven niet te veel.mijn zoontje was een spugertje kwam niet door de meer voedingen die hij kreeg heb advies gevolgd van het cb en ben toen over gegaan op nutrilon a.r en ja alles ging gewoon perfect dus ja soms moet je gewoon op je instinkt af gaan mijn kraamverzorgster deed niks en heb het zelf maar gedaan en zo kan je zien jij weet hoe je kindje is en ik deed het gewoon en toen was mijn   zoontje een rustig en tevreden mannetje :D

Oh ja, gek kun je ervan worden. Mijn zoon, Levi,  is nu 3 maanden en in het begin ook echt vreselijk huilen. Bij mij was de maat vol toen hij van 8 uur 's avonds tot 4 uur 's middags huilde. Ik ben toen gaan bakeren en ben ook bij een osteopaat geweest, dit heeft erg geholpen. Levi was heel erg gespannen en kon zich daardoor moeilijk overgeven aan de slaap en als hij sliep schokte hij iedere keer wakker en, je raad het al, dan was het brullen. Maar door het bakeren schokt hij niet meer wakker en de osteopaat heeft er voor gezorgt dat hij niet meer zo gespannen is. Het is nu zo'n ander mannetje, echt super vrolijk en sociaal.
Wat ook helpt is overdag in een draagdoek bij je dragen, daar werd Levi heel rustig van en dan sliep hij als een roosje, ook goed tegen krampjes en stiekem ook wel lekker, je kindje zo dicht bij je.
Ik hoop dat je wat aan deze tips hebt, in ieder geval veel succes, en echt het gaat over.
groetjes

Terug
Bovenaan