geen idee hoe de baby ligt

De titel zegt het al,ik heb echt geen idee hoe de kleine ligt,sommigen vrouwen schijnen het al te kunnen voelen,maar als ik m,n buik aanraak voel ik d,r wel maar hoe ze ligt geen idee,ze kan nog alle kanten op draaien ik ben bijn 31weken nu.
Lijkt me wel leuk om haar hoofdje en haar voetjes te voelen,kunnen jullie de baby zo voelen?
groetjes
30wk4dg

ik voelde het eerst wel,maar nu niet meer! het is nu een harde buik hahaha
soms voel ik het kontje,maar dan heb ik aan de rechterkant ook echt zoon spits bultje..weet het toevallig nog van jari..die lag altijd zo! ik voel aan het bewegen van hem wel dat hij met zn hoofdje meestal benedenv ligt

Ik heb ook geen idee hoor. Was 2,5 week geleden bij de VK, en die zei: ow kijk hier ligt het ruggetje nu. Ik voelen, dacht: het zal wel, voel er helemaal niks van.

Bij mij ligt hij steeds aan de rechterkant. Soms duwt hij zich helemaal naar buiten en lijkt het een uitsteeksel. Ik denk dat dat dan zijn billen of rug zijn want het voelt heel hard. Aan de andere kant voelt het dan zacht. Ook voel ik vaak friemelen in mijn onderbuik, bij mijn vorige kindje waren dat de handjes die naast het hoofdje lagen te friemelen. Lief idee hè.

Meestal voel je na de 30 wk beter hoe het kind ligt, maar vaak is het ook een raadsel hoor want de kunnen idd nog alle kanten op.

ik voel het hoofdje wel die ligt lekker tussen mn ribben dus wat ik bovenin voel zijn dan de handjes en op mn blaas de voetjes hahaha

het ruggetje gaat echt nog van links naar rechts constant af en toe een bult en dan voel ik hem wel:d!!

Ik voel er ook helemaal niks van... voel wel een ruggetje aan de zijkant maar waar t hoofdje ligt en de beentjes????? De ene keer wordt ik kei hard in mn onderkant getrapt en de andere keer hard in mn ribben!!... Dus hij zal nog wel saltos aan t maken zijn!???

Hoe kun je die verschillen voelen dan? Wat hoofdje en billen en beentjes zijn??

Terug
Bovenaan