geen idee hoe ver..

A

Anoniem

Guest
Hoi,   Ik heb geen idee hoever ik ben. Ik ga maar uit van 4 weken of zo.   Maar ik wil het
nog tegen niemand zeggen. Nu heb ik gewoon een probleem want ik ben aan het lijnen.

Iedereen let op me omdat ik behoorlijk snel afval. Maar nu heb ik ikeens een buikje.   Ik wist ook niet dat ik zwanger was maar na een week goed misselijk en koud/heet moe, dacht ik toch maar dat het verstandig zou zijn een test te doen.   En ja zwanger.   Hoe verklaar ik nu die dikke buik?   Het word ons 5e kindje en ik wil het gewoon nog voor me houden. Moet zelf nog wennen aan het idee.

wat zouden jullie zeggen.
Groetjes..

Hoi hoi! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Niet meer lijnen nu hoor haha. En misschien kan je tunieken gaan dragen? of wat andere wijde shirtjes? Dat verbloemt dan een beetje je buik. Of gewoon zeggen ik ben gestopt met lijnen?
Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!!
Liefs diana

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

En inderdaad, niet meer lijnen! Dat is niet goed voor jou en je kindje.
Zeg gewoon niets en als mensen  naar je buikje  vragen, zeg je gewoon dat je een dipje hebt met het lijnen.

Als je niet weet hoe ver je bent, kun je een termijnecho krijgen. Dat kun je via je verloskundige aanvragen. Zij hebben een geheimhoudingsplicht dus mogen dat aan niemand vertellen. Op die echo kunnen ze dan zien hoe ver je bent.

Heel veel succes ermee en geniet van je zwangerschap!

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan