geen idee meer

A

Anoniem

Guest
Vorige maand was ik een dag te vroeg ongi. Nu had ik (volgens sommige berekeningen zelf zondag al) maandag ongi moeten worden. Ben het nog niet. vanmorgen getest (met cb) en negatief. heb dus nu geen idee meer hoe mijn cyclus in elkaar zit. heb helemaal niet het gevoel zeer binnenkort ongi te worden. nergens last van verder, alleen mijn tepels/borsten doen pijn als ik 's nachts op mijn buik lig. ik wacht het maar af. vanmorgen 2 testen van kruidvat voor 5 euro gehaald. Omdat iedereen zo positief is erover. volgende maand die maar gebruiken. Hoop dan nu dat ik maar snel ongi word dan kan ik verder met de volgende ronde.

Liefs

Wie weet test je over een paar dagen toch positief als je ongi er nog niet is........ Succes met wachten!

rottig he die onzekerheid.
Iedereen weet dat als je het tijd geeft dat alles wel duidelijk wordt - maar wachten is zo moeilijk.
zoek maar afleiding in leuke dingen. Het is niet fijn om er constant mee bezig te zijn.

Vervelend meid, die onzekerheid! Ik ben ook elke ronde weer van mening dat als die test toch niet positief is, nou laat dan die duivels maar komen, dan kan je weer verder maar misschien test je over een paar dagen positief. Is per vrouw verschillend en dus kan het ook zijn dat je lichaam wat langzamer het hcg hormoon aanmaakt.

Succes! Liefs Lynn.

Ah echt vervelend....

wachten is gewoon KUT

succes, en probeer idd maar leuke dingen te gaan doen

(shoppen helpt tijdelijk)

Terug
Bovenaan