Geen idee van eisprong

<p>Vorige maand heb ik gebruik gemaakt van ovulatie testen . Deze maand niet omdat ik mijn eisprong ook wel voel aankomen .</p><p> </p><p>Vorige maand maandag ovulatiepijn en piek van vruchtbaar slijm .</p><p>Dinsdag positieve ovulatie test en 14 dagen later ongesteld . Tussen eisprong en NOD pijnlijke borsten </p><p> </p><p>Deze maand geen idee , iemand die misschien beetje kan helpen  ? </p><p> </p><p>Dinsdag vruchtbaarslijm zoals mijn piek vorige maand .</p><p>Woensdag en donderdag nergens last van</p><p>Vrijdag gevoelige linkse borst </p><p>Zaterdag nog licht gevoelige borst  savonds prop slijm met draadje bloed doorheen en nog een uurtje of 2 roze afscheiding . Met mezelf geen blijf weten en moe .</p><p> </p><p>Zondag geen pijnlijke borst meer en vrijwel nergens last van tot savonds in de douche een steek links vanonder en in bed 1 korte maar krachtige menstuatie kramp die paar min aanhield .</p><p> </p><p>Maandag gevoelige baarmoeder </p><p>Daarna van niks geen last meer tot zondag.  Smorgens diarree , door de dag wat last van onderbuik , lopende neus , in de namiddag in de zetel 3 venijnige steken in onderbuik. Savonds niet in slaap geraken door pijn in men liezen .</p><p> </p><p>Maandag nog last van mijn liezen , dinsdag ook vooral bij sommige bewegingen. </p><p>Woensdag ( gisteren dus ) pijnlijke borsten ( met trekkend gevoel soms )en ongesteldheids krampjes niet heel hevig .</p><p>Vandaag nog beetje kramp maar minder dan gisteren , vooral weer in liezen en nog licht gevoelige borsten minder dan gisteren . </p><p>2 dagen veel afscheiding en gisteren 1 prop soort van vruchtbaar slijm maar niet rekbaar. </p><p> </p><p>Normaal heb ik dag voor ik ongesteld word hoofd pijn , maar ik laat al een maand cafeïne dus kan ook daarom zijn dat ik ze geen last van heb </p><p> </p><p>Iemand die hier uit wat kan uitmaken wanneer ik ongeveer mijn eisprong had ? </p>
 
Nu heb je geen ovulatietest gebruikt en ben je toch helemaal in de war van je ovulatie. Terwijl je zegt het zeker te weten. Ik zou als ik jou was gewoon testen gebruiken. Dan weet je zeker dat je gevoel klopt.
 
Terug
Bovenaan