<p>Vorige maand heb ik gebruik gemaakt van ovulatie testen . Deze maand niet omdat ik mijn eisprong ook wel voel aankomen .</p><p> </p><p>Vorige maand maandag ovulatiepijn en piek van vruchtbaar slijm .</p><p>Dinsdag positieve ovulatie test en 14 dagen later ongesteld . Tussen eisprong en NOD pijnlijke borsten </p><p> </p><p>Deze maand geen idee , iemand die misschien beetje kan helpen ? </p><p> </p><p>Dinsdag vruchtbaarslijm zoals mijn piek vorige maand .</p><p>Woensdag en donderdag nergens last van</p><p>Vrijdag gevoelige linkse borst </p><p>Zaterdag nog licht gevoelige borst savonds prop slijm met draadje bloed doorheen en nog een uurtje of 2 roze afscheiding . Met mezelf geen blijf weten en moe .</p><p> </p><p>Zondag geen pijnlijke borst meer en vrijwel nergens last van tot savonds in de douche een steek links vanonder en in bed 1 korte maar krachtige menstuatie kramp die paar min aanhield .</p><p> </p><p>Maandag gevoelige baarmoeder </p><p>Daarna van niks geen last meer tot zondag. Smorgens diarree , door de dag wat last van onderbuik , lopende neus , in de namiddag in de zetel 3 venijnige steken in onderbuik. Savonds niet in slaap geraken door pijn in men liezen .</p><p> </p><p>Maandag nog last van mijn liezen , dinsdag ook vooral bij sommige bewegingen. </p><p>Woensdag ( gisteren dus ) pijnlijke borsten ( met trekkend gevoel soms )en ongesteldheids krampjes niet heel hevig .</p><p>Vandaag nog beetje kramp maar minder dan gisteren , vooral weer in liezen en nog licht gevoelige borsten minder dan gisteren . </p><p>2 dagen veel afscheiding en gisteren 1 prop soort van vruchtbaar slijm maar niet rekbaar. </p><p> </p><p>Normaal heb ik dag voor ik ongesteld word hoofd pijn , maar ik laat al een maand cafeïne dus kan ook daarom zijn dat ik ze geen last van heb </p><p> </p><p>Iemand die hier uit wat kan uitmaken wanneer ik ongeveer mijn eisprong had ? </p>