geen idee welk merk kinderwagen??hellppp

dag andere aanstaande moeders,

Dit is dus mijn 1e kindje die opkomst is, en k ben al een beetje aan het rondneuzen voor kinderwagens, maar misschien zijn hier al op het forum ervaren moeders die mij goede tips kunnen geven.

Ik wil dus een kinderwagen die licht aanvoelt tijdens het duwen, ik aardig wat boodschapjes in kwijt kan, makkelijk inklapbaar is en maybe compact als je hem inklapt voor in de auto . Ik heb wel ervaring met buggys van chicco ach wat een ramp die zwenk wielen. Dus ik dacht maybe een driewieler? of een 4wieler van mutsy en dat je ze dan vast kan zetten en niet de hele tijd gaan draaien....heelllpp? hihih

groetjes

Tja ik zou zeggen ga naar de babywinkel en probeer ze eens uit. Ik heb zelf voor een maxi cosi mura 4 gekozen. Die heeft luchtbandjes en loopt heel makkelijk. Is ook vrij makkelijk mee te nemen. Een driewieler vond ik snel kiepen met stoepranden. De wielen van de mura kun je vast zetten maar ook laten zwenken. Daarnaast vond ik de bugaboo ronduit lelijk en dat was met veel wagens zo. Maar gewoon lekker in de winkel gaan proberen hoor!

Wij hebben een Topmark met 4 wielen. Wel een oud model via marktplaats. Hij is makkelijk inklapbaar stuurt heel makkelijk en compact. We hebben een combi (maxi cosi/ reiswieg/ wandelwagen). Maar zou inderdaad gaan uitproberen in winkels wat je lekker vind. Succes

Ik werd er ook aardig gek van, zoveel keuze, zoveel merken. De ene nog geweldiger dan de ander! In de winkel zijn ze ook goed in aansmeren, er moet natuurlijk nog vanalles bij! Dus ik ben op internet gaan speuren...ik wilde ook een lichte wagen die makkelijk in te klappen is. En met een stevig buggyzitje.
Uiteindelijk heb ik op de site van tiener en baby een quinny buzz besteld, model van 2011, dat scheelde ook nog 300 euro! Helemaal blij met de wagen.

Wij hebben ook een bugaboo, ik ben vrij klein en mn vriend erg lang.. Voor alle2 rijd hij lekker, en als je hem inklapt kan hij ook in een kleine auto makkelijk achter in :) maar zoals de rest ook al zei.. Lekker in een winkel van alles uitproberen, kijken wat het beste bij jullie past

Wij hebben een mutsy. Makkelijk in en uit elkaar, geen luchtbanden die lek kunnen gaan, 4 wielen, het zitje van de wandelwagen is omkeerbaar.

Alleen zou ik hem zelf niet nog een keer kiezen... een erg klein boodschappenmandje waar je ook nog eens moeilijk bij kan, er kan geen "kiddyboard" achter, of je moet je scheel betalen en wezenloos zoeken....
De kleur die wij wilden was chocoladebruin, alleen kon de kleur iets afwijken.... Dat hebben we geweten, het is legergroen geworden. Hoorde zo volgens de winkel, dat kon gebeuren... Erg jammer, maar verder een prima wagen zonder teveel poespas.

bij ons eerste kindje hebben we een x-adventure 3 wieler gehad ,nadeel was zeker dat de wagen snel omkiept als het kindje wat groter is en voorover buigt. voordeel de wieg was groot en de wandelinzet ook.

we hebben nu gekozen voor de mutsy transporter deze is een vierwieler en klapt vinden wij vrij klein in .
de wagen stuurt erg licht ook met ene hand ,boodschappen mand vind ik ook erg groot dus makkelijk.

verder wilde ik geen zitting die je om kan draaien .
wij vonden de zittingen die dat wel kunnen erg klein ..
en ja het is zo dat je gewoon een aantal winkels in moet stappen en al het aanbod moet vergelijken en dus niet alleen naar ene winkel gaan .

veel succes met je aankoop.

Terug
Bovenaan