Geen idee... wie wel?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
9 mei was mijn laatste keer ongesteld, daarna niet meer, heb al getest  twee keer maar negatief. Deze week nog niet getest.

Even terug in de tijd:
Ik ben 15 april gestopt met de pil, toen normale cyclus nog en dus na stoppen ongesteld geweest 1e keer. Daarna na 20 dagen. Rond de eisprong wel gevreeën als ik een eisprong had, dat hield en hou in nog niet bij). Dus een verrassing.

Alleen nu had ik vrijdag best een zere buik, net of ik ongesteld moest worden. Echt onderin, als ik fietste en liep. Maar nog steeds niet ongesteld. Ik vind mijn borsten wel verandert, de kring om mijn tepels heen is groter en iets anders van kleur.  Maar ik ga er na het testen nu van uit dat  ik aan het ontpillen ben.

Iemand enig idee hierover?

Groeten Linda

Hey meid,

Als je zwanger bent, komt vanaf de innesteling (zo'n 5-7 dagen na je eisprong) het hormoon HCG vrij. Als dat net begint, wordt het door de test nog niet in je urine opgemerkt. Bij sommige vrouwen is er pas anderhalf of twee weken na NOD zoveel HCG in de urine, dat de test het merkt en positief resultaat geeft.
Ik denk dat je het beste even kunt afwachten. Je kunt altijd over een aantal dagen of weekje nog eens testen als je dan nog steeds niet ongi bent. Het kan ook zijn dat je lichaam nog aan het ontpillen is en nog bezig is jouw cyclus op de rit te krijgen, waardoor je nu nog erg onregelmatig bent.
Nog even afwachten dus! Sterkte en ik  voor je!

Groetekens,
Tess

Ja, dat klopt. Ik denk ook dat ik dat doe. Maar als ik dan niet zanger blijk te zijn. Dan zijn in ieder geval wel mijn borsten verandert sinds ik met de pil ben gestopt. Hebben meer dat?

hoihoi

spannend voor je hoor!! wens je veel succes!! toi toi
knuffels

Terug
Bovenaan