geen idee

A

Anoniem

Guest
hallo meiden even een update van mij ,weet niet of het deze maand is gelukt , mijn gevoel zegt van niet maargoed , die heeft het vaker mis gehad haha maar , heb totaal nergens last van ( buik/rug pijn is weg ) zelfs geen pms verschijnselen
en dat laatste snap ik niet hoor , heb daar juist altijd last van gehad weten jullie wat dit nou weer heeft te betekenen , kun je ook zwanger zijn zonder symptomen ?
graag ervaringen

hoi janet,

bij mijn eerste zwangerschap heb ik van te voren ook helemaal niks,nada ,noppes gevoeld.
het hoeft ook helemaal niet.
pas 2 weken na de test werd ik misselijk.
nu voel ik dus ook totaal helemaal niks en vandaag is mijn nod!!
maar ben ook nog niet ongi....dus ben echt benieuwd!!!

liefs bri

Hoi Janet,

Kort maar krachtig: Ja. Bij mijn miskramen had ik iedere keer allerlei verschijnselen. Bij mijn "goede"zwangerschap niks. Dat begon pas ong een week na mijn NOD. Dus wie weet! Spannend! Ik hoop het zo voor jullie! Ik ga voor je duimen.

Groetjes, Kat

ja maar , vorige week had ik al getypt dat mijn bmm open stond dus ik denk dat ik de 21ste niet ongi ga worden maar de week erna maar , dat weet ik dus niet zeker
zal morgen de gyn even bellen of dat na een hsg mogelijk is en dan horen jullie het wel oke ?

hallo meiden , hier nog alles rustig , heb alleen last van waterachtige afscheiding , voel het gewoon stromen bah

Terug
Bovenaan