Geen innestelingsbloeding wel zwanger?

<p>Goedemorgen ? Gewoon heel nieuwsgierig wie van jullie geen innestelingsbloeding had maar wel zwanger is. Ik hoor bijna alleen maar om me heen dat die er namelijk wel is geweest dat het me wat onzeker maakt.. Als je heen bloeding hebt gehad hoe merkte je het dan? (Uiteraard testen) Heb vrijdag mn NOD</p>

Hoi! Niet onzeker worden hoor, een innestelingsbloeding is zeker niet noodzakelijk om zwanger te zijn. Ik ben inmiddels 22+6 en geen innestelingsbloeding gehad :) En je merkt het inderdaad doordat je een test doet op of na je NOD en er twee streepjes verschijnen ;) Ik had geen symptomen verder. Succes, ik duim voor je!

Hoi hoi
ik heb geen inestelings bloeding gehad. Wel merkte ik dat ik me niet lekker begon te voelen.. en meer afscheiding kreeg richting me nod.
ben nu 34+2 weken zwanger ☺️ 

Ik heb geen innestelingbloeding gehad, maar wel buikpijn (half uurtje) tijdens de innesteling. En kwam we achter door wen positieve test. Al die andere signalen hoeven niets te betekenen. Zeker wanneer je er erg mee bezig bent, kan je lijf je erg voor de gek houden. Ik had wel heel sterk het gevoel dat ik zwanger was, maar dat had ik een paar maanden daarvoor ook en toen werd ik gewoon ongesteld. Hoe lastig ook, gewoon even wachten tot je NOD en dan testen en hopen dat het raak is!

Laat je nier gek maken hoor!! Ieder mens is verschillend. De ene heeft het wel en de andere niet. Zelf heb ik geen innestelingsbloeding gehad. Ben nu inmiddels 37+1 week zwanger ? me kleine man kan elk moment komen! 

Hier ook 2x zwanger, 2x zonder bloeding. Ik merkte het aan niks dat ik zwanger was. Alleen werd ik dus niet ongesteld. Testen waren beide keren gelijk positief op de dag dat ik ongesteld zou moeten worden. Ook in de weken daarna weinig kwaaltjes. Nooit hoeven spugen ofzo. Dus zonder testen zou ik pas heel laat weten dat ik zwanger was. Niet iedereen heeft een bloeding of kwaaltjes, het kan ook zo zijn dat je niks door hebt! 

Terug
Bovenaan