Geen inwendig onderzoek

Vanmorgen weer verloskundige geweest en gezegd dat rommelde en slijmprop ben verloren,toch wilde ze nog niet kijken,ze zei grote kans dat strippen nu nog niks doet en je alleen maar buikpijn en valse weeen ervan krijgt..ze zei over een week maak je veel meer kans...dus ja maar vrede mee genomen...dat gevroet voor niks hoef voor mij ook niet dat komt straks wel bij de bevalling.dus ja we wachten maar weer geduldig af,wel dacht ze dat dezen rond de 40 weken zou komen omdat de andere 2 ook rond die tijd kwamen,,maar zeker weten doe je natuurlijk nooit.ah ja vrijdag uitgerekend en voel me verder nog best goed dus ben niet super teleurgesteld ofzo.ga straks weer lekker in het zonnetje zitten als de kleine doerak naar bed gaat en beetje keutelen..de dagen gaan lekker snel hier

iedereen veel succes liefs jootje

nou ze heb idd gelijk hoor. ik ben natuurlijk gister geweest. het had in eeen weektijd wel iets meer cm gekregen. maar geen resultaat, vanmorgen wel wat weeen maar zakten af en soms komt er weer 1 en gebeurd verder niks. dus ook vals volgens mij hoor.
maar moet ook zeggen vond het wel best eigenlijk. hebben gister nog leuke plantjes gepoot en 2 roze bloempotten gekocht en gepoot staan uiteraard nu nog op de achtertafel buiten. en tis gewoon lekker weer en lekker geslapen vanacht en net ook 1 uur en vanmorgen nieuwe zomerkleren gekocht voor de kids. dus weetje heb ook zoiets van ok.. prima zo als je maar niet constant weeen krijg waar je toch niks van krijgt.succes nog ff

Terug
Bovenaan