geen iui voorlopig

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Ben vandaag   in het ziekenhuis geweest. De gyn vind dat we de natuur nog even zijn gang moet laten gaan omdat ik van mijn bbz spontaan zwanger was. We zijn wel al ruim twee jaar bezig! Ik had zo gehoopt dat we nu omdat ik ook nog maar een eileider heb met iui mochten gaan beginnen.Maar helaas hebben ze als regel dat je drie jaar bezig moet zijn, en je leeftijd speelt mee.Ik ben 31 jaar en dan vinden ze   je nog jong.Natuurlijk weet ik dat ik nog spontaan zwanger kan worden maar ik vind alleen dat het zo lang duurd. ik wil het gewoon zo graag!!!!!!!!!

Voel me nu echt een beetje rot en verdrietig.Fijn dat ik het hier even van me af kan schrijven.

Groetjes Denise

Ik kan me voorstellen dat je rot en verdrietig voelt. Je wil zo graag en het duurt zo lang.
Heb je het al eens bij een ander ziekenhuis geprobeerd? Het ene ziekenhuis is het andere niet. Misschien dat ze het daar wel doen. Het is maar een idee.
Laat je niet gek maken meid!!!!! Het komt vast ooit een keer goed!!

Dikke zet m op Knuf
Sjan

Hoi Denise, ik slut me helemaal aan bij Sjan. Ik ben via mijn eigen ziekenhuis doorverwezen naar het Sint Franciscus Gasthuis in Rotterdam, we zijn bijna 2 jaar bezig en hebben inmiddels de 2e IUI achter de rug, dus er is nog hoop voor je. Je per per slot van rekening niet getrouwd met je eigen ziekenhuis, toch?

Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik niet weet of je 1,2,3 geholpen wordt, ik had uiteraard een verwijzing van mijn eigen ziekenhuis gekregen voor Rotterdam!

Succes ermee!

Groetjes, Pleun

Terug
Bovenaan