geen julimama meer

hallo,
ben vandaag weer voor een volledige apk keuring geweest. het was een ware puinhoop in m'n buik.
de doppler en vruchtwater waren bijna niet te meten en de groeiecho al helemaal niet meer.
dus hebben ze besloten dat ik met 36.1 dag ga bevallen van onze tweeling. dat is donderdag 30 juni. dus net geen juli meer. toch wel een raar idee dat je weet wanneer je ga bevallen. ik krijg wel een keizersnee omdat baby 1 nog steeds in stuit lig en voor baby2 is zo min mogelijke stress het beste, die bleef iets achter in de groei.
ben nu natuurlijk wel heel benieuwd wat ze wegen enof ze nog de couveuse in moeten. denk het haast wel.
vindt het ineens zo spannend.
wens jullie allemaal nog een goeie laatste loodjes , dat het niet te zwaar wordt en alles en een hele fijne en zorgloze bevalling.
ik laat weten hoe het afgelopen is allemaal.
groetjes van nu een blije mama

o meid toch dat is zeker leuk en spannend voor jullie nu dat jullie het weten wanneer jullie kleintjes komen!! Heel veel sterkte en genietne de komende tijd... weet bijna zeker dat je het voorlopig wel ff te druk heb om hier te komen vertellen gelijk! eerst je kleintjes he!

knuffel

Dat lijkt me idd wel apart om te weten wanneer je weet dat je gaat bevallen. Een goede bevalling gewenst, dan lekker genieten van je ukjes en hopelijk een voorspoedig herstel.

Liefs grote broer

Terug
Bovenaan