geen kans gehad

deze maand kan ik op mijn buik schrijven meiden , ben ik deze maand voor het eerst met clomid begonnen heb ik mijn eitje veel te vroeg gehad , heel onverwachts op dag 10 al en net op die dag nog ziek geweest ( de hele week ) dus je raad het al : niet geklust en het was echt mijn eisprong , krampen in mijn liezen nouja het waren meer steken , die wel een half uur hebben aangehouden , ze vallen niet te ontkennen , kan wel janken nu , zo moedig beginnen met de clomid en dan deze pech
sorrie voor het verhaal meiden , moest even mijn hart luchten
baal als een stekker

Heey,

Wat ontzettend balen zeg! Het mislopen van je ei is nooit leuk! Enne je hoeft geen sorry te zeggen om je verhaal kwijt te doen, daar is dit forum voor en daarvoor hebben we elkaar. Mislopen van je ei terwijl je dolgraag zwanger wilt worden voelt altijd k.. aan. Maarre je hebt een ei gehad, de volgende keer zulllen ze het beter in de gaten houden. Het gaat vast goed komen!! echt waar,
Vol goede moed naar de volgende maand! Veel sterkte en succes !

dikke knuffiebuf
Sjan

Jeetje wat een tegenvaller! Kan me voorstellen dat je verdrietig bent hoor! Enne inderdaad gewoon op het forum zetten hoor daar is het voor!
Ik hoop dat je je snel kunt opladen voor de volgende ronde.

lfs inge

Terug
Bovenaan