Geen klachten is dat wel goed?

Hallo allemaal,

Ik ben nu 6 weken en heb eigenlijk bijna geen klachten. Af en toe denk ik dat ik mijn borsten voel... maar dat is per moment verschillend! Niet misselijk, alleen vaak 's avonds een opgeblazen gevoel!

Wie heeft er ook geen klachten gehad en is toch nog steeds zwanger. Ik ben soms bang dat het niet goed is als je niks voelt. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook geen extreme klachten, maar wel meer dan nu. Vandaar dat ik soms enorm onzeker kan worden! Klopt dit wel?

Wie kan mij gerust stellen?
 
Nou ik heb ook bijna geen kwaaltjes gehad in het begin.bij allebij de zwangerschappen niet.mn borsten waren wel iets gevoelig maar lang niet altijd,misselijk ben ik ook niet geweest,wel had ik bij de 2de dat ik vanaf week 7 geen koffie meer lusten.ik was in begin ook wel onzeker hoor.je hoort toch wel dat de meeste iefs van klachtje hebben.maar goed beide keren zijn goed gegaan en ben nu over de 38 weken heen zwanger van kindje 2.dus zou zeggen:geniet van je klachtenloze zwangerschap.zolang geen buikpijn en geen bloedverlies hebt.
liefs jootje
 
Ik ben bij mijn eerste twee zwangerschappen duidelijk misselijk geweest. (trouwens ook toen ik zwanger was en een miskraam heb gehad).
En deze keer helemaal niets. Ik hield er veel rekening mee dat het niet goed was. Ook wat bloedverlies gehad, en op de echo een mooi kloppend hartje en goed gegroeid. Inmiddels ben ik 27 weken zwanger.
Het kan nogal verschillen per zwangerschap!
 
Ik had ook bijna niets hoor. Het is dat ik een positieve test had waardoor ik wist dat ik zwanger was en dat ik niet ongesteld werd, maar anders had ik gezworden dat er niets aan de hand was!
 
Ik ben nu zwanger van een 2de en heb bij alle twee geen last van kwaaltjes gehad. Ik ben nu 15 weken. Dus vertrouw er gewoon op dat het goed is.
Veel succes met je zwangerschap.
 
Hallo bloemje27,

Ook ik heb vrijwel geen klachten, wat me ook erg onzeker maakte, iets last van de borsten gehad maar bijna niet meer en in het begin buikkrampen ( gevoel van ongesteld worden).
Ik ken ook geen misselijkheid of vermoeidheid.
Ben nu 12 weken zwanger en afgelopen maandag een echo gehad en alles zag er prima uit, dit heeft me erg gerust gesteld als je een erg beweeglijk kindje ziet en een kloppend hartje.
Ik zeg maar zo we horen bij de geluksvogels die geen last hebben maar ik denk dat wij onze kwaaltjes nog wel krijgen.
Veel geluk met je zwangerschap en probeer te genieten.

Groetjes Inieminie
 
Begon op een gegeven moment mijn borsten te voelem, met name bij het opstaan. Verder wat gezeur in mijn onderbuik alsof ik ongesteld moest worden. Maar verder helemaal nergens last van, alhoewel: mijn man dacht er soms anders over ;-) Maar dat merkte ik dan weer niet.
 
bij de eerste had ik ook geen kwalen. voelde me ook onzeker. nu heb ik een gezonde zoon van 13 maanden en in verwachting van nr 2. en nu verlang ik echt naar een kwallvrije zwangerschap zoals mij eerste !!!!!!!!!!!
moe, misselijk, steken, krampen, slecht slapen, honger, enz....

dus geniet van je kwaalvrije zwangerschap !!!!!!!!!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan