Geen klachten meer

Van het weekend goed ziek geweest. Maar nu lijken ineens alle klachten weer weg! Was van het weekend 6 weken en dan stijgen je hormonen. Hopelijk was dat iets eenmaligs. Ik vind het wel raar; bij de vorige twee zwangerschappen had ik veel klachten. Zoals friet en koffie vies; alles stonk, maar nu vind ik koffie nog steeds lekker! Zou het dan nu toch een meisje worden? Ik kan niet wachten tot week 14 dan begin je het een beetje te voelen in je buik!

hmm, ik heb me laten vertellen dat die hormonen blijven stijgen tot 12 weken ofzo, toch?
Wel fijn dat je minder last hebt. Ik had ook een aantal goede dagen erbij, maar gister was het helaas toch weer mis en is alleen mijn avondeten binnen gebleven.
Pffff, ik vind het nog steeds zo spannend en ik kan idd niet wachten tot ik die bevestiging van de ploppende belletjes in mn buik kan voelen

Wordt hier ook weer helemaal kriegel van de wisselvalligheid van de klachtjes! Wordt er zo onzeker van, gewoon niet leuk. En daardoor dus ook niet te genieten :D

Geen zwangerschap is hetzelfde...

Maandag eerste echo, dus nog ff volhouden!

Medische indicatie en een MK gehad.... Loop in het ziekenhuis. Vandaag daar voor het eerst geweest in het kader van deze zwangerschap: voor kastje wat een 24 uursregistratie gaat maken van mijn hartritme. ajajjippie

Ook vroege afspraak omdat deze op maandag moest (gyneacoloog met veel kennis van het hart zit er dan) en mijn man maandags echt niet kan. Over paar weekjes gaan we met vakantie en als alles goed is kan mijn man dan ook nog een keer mee voor de vakantie om te zien dat het echt waar is! als de afspraak later was dan was er geen mogelijkheid meer dat mijn man ook een blik mocht werpen op "onze jongste" voordat we weg gingen. Dus alles bij elkaar opgeteld, nog maar 3 nachtjes slapen

Spannend bettie. Fijn dat hij mee kan.
Succes met de registratie. Heb jij hartklachten en gaan ze daarom nu ook kleine in de gaten houden? (als ik vragen mag..?)

Klachten zijn niet echt een signaal waar je wat uit af kunt lezen... die kunnen zo wisselend zijn. bij mijn oudste was ik elke ochtend misselijk en continue zere borsten en bij onze tweede had ik bijna geen klachten... wat me heel onzeker maakte natuurlijk. Maar een mooie gezond kindje gekregen, dus zegt niks!

Terug
Bovenaan