Geen klachten, voel niks!

Hi!

Ik ben nu bijna 18 weken zwanger en ik heb sinds ik zwanger ben totaal geen klachten! (Op af en toe een nachtmerrie na!) Nu maak ik me toch vaak zorgen dat ik nul klachten heb en ook omdat ik de kleine man helemaal nog niet voel en me hierdoor dus niet zwanger voel… herkent iemand dit? :)

Groetjes,

Kelly
 
Klachten zeggen helemaal niks, dus daar zou ik lekker blij mee zijn! Vertouw op je echos en op je verloskundige. Als je placenta voor ligt kan het zijn dat het nog even duurt voordat je de kleine voelt, vanaf 20 weken word de kans groter! Gewoon proberen te genieten?
 
Had ik ook, en ik voelde het kindje ook pas heel laat. Was daar ook heel onzeker over, maar is helemaal goed gekomen!!
 
Hier zwanger van een 3e kindje. In Al m'n zwangerschappen 0 klachten, nooit pijntjes, nooit misselijk etc. Ik voelde alle3 m'n kinderen pas rond de 20 weken echt bewegen in m'n buik, eerder merkte ik niks. Alleen dat m'n buik langzaam ging groeien rond de 12/14 weken.
Kwaaltjes zeggen niks! Ik heb 2 gezonde dochters en nu 25 weken zwanger van dochter nummer 3, die ik nu dagelijks voel schoppen :) maar verder heb ik nog steeds totaal geen kwaaltjes!
 
Ik herken dit wel. Ben bijna 20 weken zwanger en ja, ik voel wel wát- maar of dat het nou is? Ik blijf het ook erg spannend vinden en denk bij een krampje of steek al gauw dat het wel mis moet zijn. Toch jammer.
 
Herkenbaar!
Ik ben nu 26+3 weken zwanger en het is dat de buik wat groeit en ik de kleine kan voelen, anders had ik totaal niet geloofd dat ik zwanger ben! Ik beschouw het dan ook zeker als geluk hebben en het zorgt er bij mij in ieder geval voor dat ik nu nog volop kan werken!
Geniet van je zwangerschap!
 
Terug
Bovenaan