Geen klachten voor NOD , zou het dan toch?

<p>Hoi allemaal. </p><p>Ik heb een vraag, </p><p>over 5 dagen zou mijn menstruatie moeten komen, normaal gesproken heb ik hier veel last van , zere borsten, hoofdpijn, rugpijn ect ect. <br />nu merk ik dus weinig of niks! <br />wel heb ik veel afscheiding, ( wit ) </p><p> </p><p>wie had voorafgaand ook geen last van symptomen en bleek zwanger te zijn? <br /><br /></p><p>graag hoop ik iets te horen </p><p>groetjes denise </p>

Hallo!! Ik zit nu 4 dagen voor NOD, en heb ook nergens last van, behalve van gevoelige borsten! Kan eigenlijk niet meer wachten met testen, maar aan de ene kant test ik liever niet ?! Lekker tegenstrijdig ?

Bedankt voor jullie berichtjes ! 

ik heb normaal gesproken ook een week van te voren last van mijn borsten ( nu helemaal niks ) 
wel had ik een paar dagen geleden een soort van steekjes in mijn borsten, 
& af en aan een soort kramp, alsof ik ongesteld zou moeten worden , 

wel raar dat je dan ineens nergens last van hebt , terwijl dat het normaal wel zo is ,
we gaan het afwachten ?

Nou dat vind ik ook apart haha! Ik loop al 4 maanden te schreeuwen: nu is het raak hoor! Kan niet anders! En dan toch ongesteld.. deze maand nergens last van, en denk ook echt dat het deze maand niet is gelukt! Echt apart ?

Blijft lastig? bij mij was het grootste verschil geen tussen tijdse bloedingen en ik had zere borsten ipv tepels. Ook veel witte afscheiding, soms zo erg dat ik dacht lek ik nou door??
Maar op het moment zelf was het soms lastig te onderscheiden, hoop dat het raak is!

Precies, 
iedere maand denk je wel dat er iets anders is aan je lichaam , maar als je geen zere borsten hebt valt dit gewoon op, 
ik ben een vreselijk moe . Zou uren /dagen kunnen slapen, maar dan denk ik altijd , kan ook door het werk komen. haha 
ja ik denk ook iedere maand het is raak, en dan toch ongesteld worden 
achja! We gaan het afwachten , hopelijk is het deze maand raak!! 

Terug
Bovenaan