geen klachten?

A

Anoniem

Guest
Ha,

Kun je ook helemaal geen klachten hebben als je zwanger bent.
Heb wel een beetje een drukkend gevoel in mijn buik en een beetje ongikrampjes maar verder niks. Moet nog 2 weken wachten tot ik kan testen, weet iemand raad?
Groetjes caatje

Hoi Caatje...

Normaal gesproken heb je 14 dagen na je eisprong je menstruatie, als jij zegt dat je over 2 weken kan testen, dan heb je dus echt net je eisprong gehad.
Dan kun je nog niet echt last hebben van kwaaltjes.
Ik denk eerder dat je misschien je eisprong hebt gevoeld...Sommige vrouwen voelen die ook...

Op je vraag of je zwanger kunt zijn zonder kwaaltjes...er zijn heel veel meiden om mij heen die nergens last van hebben gehad, dus ja het kan zeker...maar ik denk dat je nog even moet wachten!

Succes.

Liefs Joepie

Volgens de berekening heb ik rond de 27e mijn ei gehad dus kan eigenlijk ook
niet mijn eisprong zijn die ik nu voel, en de thuistest kan ik pas rond 10 juni doen dus das dan iets minder dan 2 weken maar we wachten het maar af. het wil alleen elke keer nog niet lukken en heb met de dokter afgesproken dat ik in sept. pas naar de gyn ga.
Zit elke keer wel in een dip als het weer eens niet zo is terwijl andere vrouwen in de vriendenkring bij wijze van maar zaad hoeven te zien en ze zijn al zwanger hahaha
Ik hoop het zo

Liefs caatje

Hey Caatje...

Dan klopt de eisprong wel, maar dan ben jij denk ik een beetje in de war, haha...
Want het is vandaag 5 juni, dus die test kan dan toch over 5 dagen al!? Want dan is het 10 juni?!
Ik hoop voor je dat het raak is, hoelang ben je bezig nu?!

Ik zit nu op het wachtbankje, wij zijn bezig met ICSI, vriend maakt antistoffen aan, waardoor zijn zaad bijna niet zwemt.
Heb afgelopen zondag de terugplaatsing gehad van een heel mooi embryootje! Ik hoop dat hij lekker blijft zitten!

Hou je me op de hoogte?

Liefs Joepie

Ja ik hoop ook dat het eindelijk een keer lukt ben al anderhalf jaar van de pil af en   zijn nu voor de 6de keer bezig maar vorige keer had ik ook een beetje last van een opgezet gevoel en toen was het helaas ook niet zo dus ben zo bang dat het nu ook weer niet zo is!!!maar kan niks anders doen dan afwachten.

Hoop voor jou dat alles goed met je gaat en dat je over 9 maanden een
mooi kleintje hebt, maar het is niet niks.... hebben in de vriendengroep ook
een stelletje dat ongeveer hetzelfde heeft als jullie. Ik zal voor je duimen en
hou je op de hoogte. Beetje steuntje in de rug voor jou!!!

Liefs Caatje

Terug
Bovenaan