Geen klachten??

Hoi allemaal.
Ik ben nu 8 weken en 2 dagen zwanger..
Maar ik heb ff een vraagje, ik heb totaal geen klachten..
Ik heb alleen last van mn borsten en moet erg vaak naar het toilet..
Ooh ja ook heb ik regelmati steken in mn onderbuik, net alsof ik ongi moet worden, mn eisprong heb of dat ik een grote boodschap moet doen daar een mengelmoesje van, snappen jullie het nog haha..
Maar is dat wel goed helemaal geen klachten hebben??
 
nou volgens mij heb je wel typisch zwangerschaps klachten. geniet er maar van dan je niet misselijk bent! over een paar weekjes veranderd er vast meer..
ik had in het begin ook alleen een beetje last van me buik, later ook borsten en moe en nu ook honger en soms niet lekker... het veranderd elke week..
 
Geen klachten is prima! en het is alleen maar makkelijk. al kun je er wel onzeker van worden omdat je dan denkt dat er niets gebeurd. Maar als ik je verhaal zo lees, heb je klachten genoeg.
Zere borsten, wat steken in je buik, vaak plassen... lijkt me heel wat.
Wees blij dat je niet misselijk bent, maar dat kan zo veranderen. Ik was tot 8 weken ook niet misselijk en daarna begon het ineens. dus afkloppen maar.

En als je klachten ineens helemaal verdwijnen zegt dat ook niets. Je lichaam gaat zich elke week meer aanpassen aan het feit dat je zwanger bent, de klachten gaan dus een keer verdwijnen.
LAter in de zwangerschap ontstaan er dan weer andere klachten, waaronder: bandenpijn, vocht vasthouden ed...

Nou meid geniet maar lekker van het feit dat je je zo fit voelt.... heel veel misselijke vrouwen zouden in jouw schoenen willen staan!
 
hoi,

ik ook had bij de eerste helemaal geen klachten. allen een soort van wagenziekte en veel plassen. ook de rest van de zwangerschap had ik weinig last (behalve van mijn stuitje en op het laatst iets van bandenpijn).
ook de bevalling was (achteraf gezien) een eitje. dus ik denk dat je in je handen mag klappen met zo'n weinig pijn.
 
hoi hoi.
ik ben nu 24 weken en 3 dagen en nog geen dag geen klachten gehad zelfs geen pijnlijke borsten.
alleen ongi pijn dat is je baarmoeder.
maak je geen zorgen niet iedereen is ziek of heeft kwalen. groetjes anouk
 
dat is echt heerlijk, geniet ervan (beter als hele dagen misselijk voelen spugen en moe zijn) het verschild per vrouw en per kind en sommige vrouwen denken dat het geslachtsafhankelijk is. Als het een meisje was waren ze helemaal niet misselijk (of juist de hele zwangerschap) en als het jongen was alleen maar de eerste 3 maanden.

De buikpijn is het oprekken van de baarmoeder, dat is een vervelend gevoel.
 
Heerlijk lijkt me dat! En ik denk dat er idd. genoeg aanwijzingen zijn dat je echt wel zwanger bent hoor!

Ik was van week 6-14 kotsmisselijk met overgeven. V.a. een week of 18 begonnen mijn bekken te protesteren. Ben nu 25 weken en moet eerlijk bekennen dat het me heerlijk lijkt om ook eens een maand (of een week!) gewoon totaal nergens last van te hebben. Het verschilt per vrouw en per zwangerschap zeggen ze, en laten we wel wezen: ook al moet ik er de hele dag voor op bed gaan liggen, dan nog heb ik het er voor over!
 
Hoi hoi,

Ik snap je helemaal. Ik zit in mijn 7de week en heb voor mijn gevoel ook nergens last van. Alleen buikpijn en veel plassen.

Blij te lezen dat ik niet de enige ben!
 
Terug
Bovenaan