geen klachten???

na een miskraam zijn we eindelijk na een jaar terug zwanger. Alleen bij de vorige zwangerschap had ik overal last van, moeheid en mega zere borsten, misselijk noem maar op en ik had het.
Nu heb ik echter helemaal nergens last van, ja ben een iets moeier maar verder niks, ook bortsen zijn niet gevoelig enz. Heeft iemand dit ook gehad en gewoon een gezond kind gekregen? De zenuwen zitten er nu gewoon en ben bang dat het weer misgaat.

Gr Jenny
 
hey jenny
maak je niet druk. ik heb bij beide zwangerschappen geen last gehad van kwaaltjes. ben nu zwanger van de 2e. we hebbe al een gezonde dochter en in okt hoop ik te bevallen van een 2e gezonde dochter dus geen zorgen.
 
Hoi Jenny,
Herkenbaar! Bij de eerste vooral heel erg moe, gevoelige tepels en een beetje misselijk. Bij deze zwangerschap helemaal nergens last van gehad de eerste 12 weken. Ik zag alleen mijn tepels een beetje veranderen, maar daar had ik geen last van. Maar ondertussen ben ik 16 weken zwanger en alles gaat nog prima. De onzekerheid die ik de eerste 12 weken had was vervelend, maar achteraf gezien wel heerlijk dat ik zo makkelijk die eerste periode door ben gekomen!
Hopelijk kan jij ook snel gaan genieten van je zwangerschap!
Groetjes, Irene
 
hi,

heel herkenbaar idd, ik heb me, (en maak me nog steeds) wel eens zorgen omdat ik me heel goed voel. (ben nu bijna 16wk)
Overal lees je van vrouwen die zwanger zijn en veel klachten hebben, maar als je wat rond gaat vragen dan zijn er ook heel wat vrouwen die eigenljk weinig last hebben.
Ik heb ook nooit veel last gehad, wel moe, maar niet extreem en zo rond de 11de week een beetje misselijk s avonds...maar veel meer niet.
Ik heb ook zoiets, als je je ziek voelt dan heb je tenminste het gevoel dat er echt iets gaande is binnenin je....maarja, dat is ook weer niet hoe het werkt natuurlijk ;-)
Er zijn heel wat vrouwen die gezonde kinderen hebben gehad waarbij ze amper kwaaltjes hebben gehad en ook vrouwen die wel veel kwaaltjes hadden en toch hun kindje zijn verloren, het blijft gewoon n onzekere periode...
Hopelijk kun je toch n beetje genieten!
 
bedankt voor alle snelle reacties. Op zich vind ik het natuurlijk helemaal niet erg dat ik niet zoveel last heb van kwaaltjes, maar zoals Sparkle al zegt dan heb je het gevoel dat er iets gebeurt. Ik voel me nu ook absoluut niet zwanger en dat vind ik wel wat jammer. Heb ook pas 10 augustus de eerste echo en ook daarom zit ik in de zenuwen of alles wel goed is omdat ik me dus niet zwanger voel. Als die echo is geweest en alles is goed zal ik er uiteraard anders tegenaan gaan kijken.
Ook net zoals jullie al zeggen er zijn er genoeg die een zwangerschap doorlopen zonder klachten het in nu eenmaal zo dat je juist meer de verhalen hoort met klachten. Hoe dan ook ik wacht met spanning af op de echo:))
 
Hoi,

Je hoeft niet per se klachten te hebben, maar je hebt toch al 2 zwangerschapsverschijnselen, niet ongesteld en moe.
Er zijn zoveel verschijnselen en niet allemaal vallen ze op, moeilijker naar de wc gaan, acne, hogere temp, meer of juist minder honger. enz enz
Meestal heb je er maar een paar,,gelukkig,,pff moet er niet aan denken alles te hebben,,haha
De onzekerheid is iets wat elke vrouw ervaart dat wordt echt niet minder door kwaaltjes, probeer er gewoon van te genieten.

Gr MJ
 
He Jenny!

Bij mij kwam het ook pas met 6/7 weken wilde ik wat meer klachten krijgen...!!

Relax! Dat is het enige wat we kunnen doen de eerste weken...(hoe moeilijk dat ook is!)
 
Hey Jenny,

Hoeveel weken ben je zwanger op het moment dat je eerste echo gepland staat? Ik heb zelf ivm spanningen nl. een vervroegde echo gehad met 7 wkn en dat heeft me veel goed gedaan. Natuurlijk blijven de eerste 3 mnd altijd spannend, maar het zien van dat wurmpje met kloppend hartje heeft mij zeker geholpen!

Succes!
 
Terug
Bovenaan