Geen klik met arts

Hallo a.s. mama's!!
Ben vammorgen in het ziekhuis geweest, 3e echo gehad inmiddels. Ben nu 12 weken zwanger van een tweeling en alles is goed!
Maar nu heb ik een nieuwe gyneacoloog. Is inmiddels mijn 3e in hetzelfde ziekenhuis en met vorige twee was ik erg tevreden. Maar met deze klikte het totaal niet. Ze deed helemaal niet leuk en zelfs een beetje geirriteerd als ik of mijn vriend een vraag stelden. Vond het een beetje raar en voelde me helemaal niet op mijn gemak. Nu moet ik over 4 weken terug en heb dus weer bij haar een afspraak. Wil wel even afwachten hoe het dan gaat, misschien dat we gewoon allebei onze dag niet hadden...( die hormonen he ) Maar als het dan weer niet lekker loopt, wil ik eigenlijk in het ziekenhuis aangeven dat ik liever een andere arts heb in het vervolg.
Wie weet of dit mogelijk is en/of heeft dit ook (gehad)?
Het lijkt me wel prettig om komende tijd onder behandeling te zijn van een arts die je serieus neemt, zeker omdat ik straks iedere 2 a 3 weken voor een echo moet/mag!
Hopelijk is er iemand met tips!

Hoi,

als je het aangeeft in het ziekenhuis, mag je ook gewoon naar een andere arts hoor, je hoeft officieel niet eens een reden op te geven. Het is belangrijk dat je je goed voelt bij diegene die jouw en je man begeleid.

vreselijk hoor als je niet serieus genomen word, als ze de volgende keer weer zo reageert, zou ik lekker een andere nemen.

Groetjes moeke

hoi.
vervelend he, maar geef haar nog een kans.
ik had dat ook met de gyn van mijn 1e, de 2e keer was veel beter.
en met de bavalling moest hij erbij zijn ;-)
komt goed. zijn vast je hormonen, en zij had misschien ook haar dag niet of zo.

xxxxx

Ik vraag me af of je diegene dan niet toch per ongeluk treft bij je bevalling. Dat zou mij heel vervelend lijken. Is het een optie om het te bespreken: je krijgt het gevoel dat je niet terecht kunt met je vragen / haar irriteert en je voelt je er ongemakkelijk bij? Ik snap wel dat dit lastig is, juist met een gynaecoloog en je eigen hormonen, maar misschien had ze een slechte dag.

Succes.

Groetjes,
Tamar

Bedankt voor jullie reacties!
Ik had me inderdaad ook al bedacht dat zij best eens toevallig bij mijn bevalling aanwezig zou kunnen zijn. Tja en dan.... Maar aan de andere kant is 30 weken nog best een lange tijd om me door haar te laten onderzoeken. Ik heb graag iemand die me serieus neemt en er geen lopende band werk van maakt....
We zullen zien, over 4 weken heb ik nog een afspraak en misschien dat het dan heel anders gaat. Tot die tijd lekker genieten van de twee wondertjes in mijn buik!

Terug
Bovenaan