Geen kloppend hartje 6.2

<p>Hi, Volgens mijn eigen berekening was ik gisteren 6.2 zwanger. Ik kreeg een vroege echo omdat ik nog maar één eierstok heb, en ze willen checken of de zwangerschap op de juiste plek zat. Dat zat hij gelukkig en er was een klein vruchtje te zien. Helaas nog geen kloppend hartje maar volgens de arts was dit het kantelpunt wanneer het hartje moet gaan kloppen.</p><p>Ik merk toch dat ik erg onzeker ben aangezien ik al 2 eerdere miskramen heb gehad (ook één goede zwangerschap). Mijn laatste miskraam was in maart.</p><p>Het kan zijn dat ik korter zwanger ben want ik ben niet heel vaak ongesteld geweest na mijn miskraam. Heeft iemand hier ervaring mee en is het hartje uiteindelijk gaan kloppen? Ik heb volgende week weer een echo maar het wachten duurt erg lang zo..</p>
 
Hoi
 
Ik zit precies in het zelfde schuitje. Ik heb dan wel gewoon 2 eierstokken maar bij mijn eerste echo was de baby nog te klein om het hartje te zien kloppen. Vanavond heb ik mn 2e echo erg spannend dus allemaal 
 
Spannend! Hopelijk is alles goed. Dacht jij zelf ook dat je verder was dan te zien was op de echo?
 
Ik heb vorig jaar bij mijn zwangerschap ook een echo gehad met 6.2 om dezelfde reden. Bij mij was enkel een vruchtzak en dooierzak te zien, ook geen hartactie. De echo hierna wel ?. Ondertussen een ventje van bijna 4 maand! Ik was toen ook erg ongerust maar kan inderdaad nog te vroeg zijn voor een kloppend hartje. 
 
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar bij mijn verloskundige praktijk doen ze de echo pas vanaf 8 weken, omdat ze inderdaad aangeven dat het kan dat er nog geen hartactie te zien is daarvoor. 


De vorige keer heb ik hem toen vaginaal gehad, omdat het met de andere echo nog niet te zien was.
Ik hoop dat het je een beetje geruststelt en ik hoop dat jullie beide met je volgende echo een prachtig hartje zien! Succes!
 
Terug
Bovenaan