geen, korte of lang mouw rompertjes...

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden, in het kader van de mt 50/56 vraag heb ik er ook nog eentje;

Wat krijgt die kleine aan vanaf oktober?
Een rompertje en een truitje en een broekje? Of?
Romper zonder mouwen, korte- of lange mouwen? Help...

En in bed? Mag hij direct al in een slaapzakje (heb er één van H&M), wat moet ie dan aan, pyjama of romper en gaat daar nog een lakentje en of met dekentje overheen???

Uit het andere bericht begrijp ik een heel klein beetje maat 50, dan wat 56 en broekjes ed vanaf 62...

Alvast dank weer meiden en
Liefs S. (28+1)

Lieve Toulouse,

Het ligt er uiteraard aan wat voor weer het is. Mijn zoon is in oktober (2004) geboren en toen was het nog redelijk aangenaam. Romper met korte mouwtjes en pyama.

Meestal ligt een baby eerst in bedje met een lakentje en dekentje. Na een paar weken kan het een slaapzak aan. Of je meteen met een slaapzak kunt beginnen weet ik niet zeker.

Er werd verwacht dat ik een groot kind zou baren, omdat dat bij veel vrouwen bij mij in de familie gebeurd, maar het was een gemiddeld kind (3500 gram). Maat 50 was wel nodig (iedereen moest voor mij op  pad omdat ik dat niet had, haha). En 56 zeker. 62 Is nog erg groot, maar broekjes kan goed omdat je de pijpjes op kunt rollen.

Veel plezier met shoppen ;-)

Ik heb gewoon vanalleswat gekocht. Ik weet dat ik teveel heb gekocht. Maar ik wil niet gedwongen worden kleren te wassen als het niet uitkomt, omdat ik te weinig heb. Ik heb dus véél, en hoop eens in de 7 dagen een machine vol babywas te draaien. Als ik er de rust voor heb.  

Hoi,

Mijn zoontje is van begin november 2004. Voor hem heb ik voornamelijk rompers met lange mouwen gebruikt. Daar over dan een pakje. een pyjama ben ik pas met 4 maanden gaan gebruiken toen hij snachts doorsliep. tot die tijd ging hij gewoon in zijn kleertjes in bed. onder een lakentje en een dekentje.

Groetjes, Jonna

Terug
Bovenaan