Geen koude melk

Hoi!

Finn lust zijn melk niet koud, alleen maar warm.
Hoe hebben jullie dit opgelost?
Ik heb al verschillende bekers/flessen geprobeerd, maar meneer trapt er niet in.
Ik haal het van te voren al uit de koelkast, dan is het niet zo heel koud meer, maar hij hoeft het echt niet. En als ik het dan wegzet, vindt hij ook niet erg, gaat dan gewoon verder spelen
Dus de methode, dan geen melk, werkt ook niet.

Finn is nu 15 maanden, hoe drinken jullie kleintjes de melk tussen de middag?

Fijne pasen!
Groetjes!

Hoi hoi

Kas lust zijn melk ook niet koud. Hij krijgt nu tussen de middag bij zijn brood karnemelk met een beetje roosvicee erin. Dit vind hij wel lekker.
Misschien kun je dit eens proberen.

Groetjes Judith

hoi hoi,

hier ook geen koude melk hoor.
ik warm de melk ook nog op. eerst echt warm, maar nu alleen nog maar lauw. dus net de kou eraf en zo bouw ik het verder af.
maar ja lijkt mij niet erg dat ze geen koude melk drinkt

groetjes danielle

hier nog eentje hoor! Lara moest ook niks weten van (koelkast)koude dranken, dus we hebben melk en yoki altijd even 10 a 15 sec in de magnetron gedaan, zodat de kou eraf is. Nu is ze wel bijna zover dat ze het uit de koelkast drinkt, maar kamertemperatuur is beter...
Ze heeft trouwens nooit problemen gehad met ijs! Snappen jullie het nog?!

Dus, gewoon ff de kou eraf halen of een uurtje eerder al uit de koelkast halen en inschenken.

Succes!

Jacoline.

Hey!!
Nou ik heb er dus eentje die echt geen warme melk drinkt.
Ik geef haar melk gewoon uit de koelkast en ze vindt het heerlijk(oke moet niet overdrijven,lekker)
Vanaf haar 8 maanden moest ze al geen  (warme) flessen en papjes meer.
Misschien moet je proberen wat danielle zegt "afbouwen" en anders maakt het toch eigenlijk niet zo veel uit of hij het warm of koud drinkt. Hij krijgt het sowieso binnen.
groetjes!

Terug
Bovenaan