geen kunstvoeding willen.

Hallo,
Onze dochter krijgt nog steedst borstvoeding. Vorige maand dacht ik langzaam te gaan overstappen op kunstvoeding. Nu hebben we t 5x geprobeert maar het gaat er niet in! :/ vanaf morgen krijgt ze smorgens en s avonds een bv en voor de rest thee met melk, brood, fruit, warm eten alles lust ze! Hoe zouden jullie er mee omgaan. Ik denk dat ik tot 11maand maar op die 2 voedingen blijf en dan overstap op koe melk want dat lust ze wel....

Wij hadden hetzelfde.
Julian is ook niet dol op kunstvoeding.
Wij geven nu 's avonds avondpap biscuit. Dus met een smaakje en dat drinkt ie wel op.
Bij de ochtendpap krijt ie ontbijtpap, met granen en drinkt ie ook goed.
De fles van tussen de middag, dus gewone kunstvoeding, gaat minder, maar meestal drinkt ie dan zo'n 100 cc.
Misschien moet je dat eens proberen?
En ander toch borstvoeding blijven geven, als je dat zelf prettig vindt.

Succes!

Ik vind wat je nu doet dat dat het beste is. Ze hoeven ook nog maar 2 voedingen te hebben. Als ie het brood ect goed eet komt hij niets te kort. Knap trouwens dat je zolang BV hebt kunnen geven!! Ik ga over een 3 maanden ook over op gewone melk ipv kunstvoeding. ze eet het liefst ook al savonds met de pot mee. ze is goed op gewicht en tevreden! zolang je daar na kijkt zit het helemaal goed

Onze dochter weeg 9.3 kg en is 73 cm. ze eet alles wat wij ook eten. Uiteraard zonder zout of toegevoegde suiker. Nu ze tussen de middag geeb bv meer krijgt doen we na het eten een toetje. Ik hoop dat mn voeding het houd met maar twee keer per dag. We hebben pyama pap geprobeert beschuitpap. Maar daarna vertrouwd ze de fles niet meer. De melk tussen de middag krijgt ze in een tuit beker...hoop dat mn werkgever me ook bljjft steunen... Thnxs voor de reacties...

Terug
Bovenaan