geen kwaaltjes meer

<p>hallo</p><p>ik heb maandag (eergister) een echo gehad met 8.5 week.. zag er goed uit..hartje klopte... was 2 cm...</p><p>maar vanaf gister was in 1 x me gevoelige tepels verdwenen en me borsten voelde weer zacht aan... ze ware niet opgezwollen meer..</p><p>schrok me wezenloos... kreeg er een paniekaanval van... iemand ervaring?</p><p>heb zelf vorig jaar 2 keer een mk gehad.</p><p>1 spontaan...en de ander missed abortion... dus vind het allemaal wel een beetje angstig.</p><p>moet volgende week woensdag weer terug naar gynacoloog voor een echo...</p><p>iemand die me gerust kan stellen in de tussentiid?</p>

Eerste weken had ik gevoelige borsten en waren ze gegroeid. 
Inmiddels (20 weken) als zeker 10 weken groeiende maar geen pijnlijke borsten. Erg prettig! Ik drukte toen ook telkens aan alle kanten en zelfs met 7 weken de vk gebeld of het normaal was dat ze geen pijn meer deden en zij zei; geen bloed of koorts is niets aan de hand. Ookal snap ik dat het voor jou anders is na een missed abortion.
Hopelijk kun je gaan genieten zonder al te veel zorgen! 

Dit heb ik ook meegemaakt. Na twee miskramen extra gefocust op de symptomen. Ik voelde altijd aan mijn borsten of ze nog pijn deden, totdat ineens de pijn weg was. Ik schrok want dacht dat het weer misging. Maar inmiddels ben ik al 29 weken en alles gaat goed. Nog geen pijn in de borsten meer gehad. Drie keer scheepsrecht dus. Dus probeer je minder te focussen op de symptomen en geloof me er kunnen nog hele vervelende aan komen hahah. Probeer ervan te genieten want nu mag het, dat zei de verloskundige tegen mij na een tweede goede echo met bijna 10 weken. Ik barste in tranen uit, maar ze had wel gelijk. 

Hoi zat even mee te lezen en vroeg me af of je altijd pijnlijke/gevoelige borsten moet hebben..? Ik ben nu 5+3 weken zwanger en heb eigenlijk nog geen last van mijn borsten gehad. Wel wat gevoelige tepels maar dat is het wel.. Ben ook erg onzeker na mijn miskraam afgelopen november.

Hoi Aapje,
niets om je zorgen over te maken volgens mijn verloskundige. Zo was ik van de één op de andere dag van mijn misselijkheid en buikpijn af, en alles was goed met de kleine ;-)

groetsjes!

dankjewel allemaal..
dat is al een hele geruststelling voor me.
vind het erg moeilijk om te genieten van mijn zwangerschap... probeer het wel... maar duurt weer een hele week ( haha klinkt heel ver voor me) voordatk me echo heb.
en vooral nu spannende weken.... vorige x was het mis gegaan bij 7 weken.. en bij 9 weken.
hoop dat het geluk me nu eens mee zit...

Terug
Bovenaan