Geen kwaaltjes....toch ZWANGER!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

het is nog allemaal niet helemaal tot me doorgedrongen, maar gisteren heb ik toch echt 2 positieve zwangerschapstesten gehad! We waren sinds april dit jaar bezig, en ronde 7 is onze geluksronde geworden!!

Ik heb verder helemaal geen kwaaltjes, misschien dat ik het daarom zo moeilijk kan geloven. Het enige wat ik merk is dat ik niet ongesteld ben geworden. Alleen een heel klein beetje bruine afscheiding gehad.

Bij deze wens ik iedereen heel veel succes met zwanger worden en natuurlijk gooi ik de glitters weer door

Liefs Renaat

Ha Renaat,

Hartelijk Gefeliciteerd.
Geniet van je zwangerschap en straks je hummel.

Liefs Polla

quote: Renaat_19 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-11-2006 09:54:11'));

Hallo meiden,

het is nog allemaal niet helemaal tot me doorgedrongen, maar gisteren heb ik toch echt 2 positieve zwangerschapstesten gehad! We waren sinds april dit jaar bezig, en ronde 7 is onze geluksronde geworden!!

Ik heb verder helemaal geen kwaaltjes, misschien dat ik het daarom zo moeilijk kan geloven. Het enige wat ik merk is dat ik niet ongesteld ben geworden. Alleen een heel klein beetje bruine afscheiding gehad.

Bij deze wens ik iedereen heel veel succes met zwanger worden en natuurlijk gooi ik de glitters weer door

Liefs Renaat

hoi renaat

geniet er lekker van ik zit nu ook in mijn 7e ronde
dus ik neem wat glitters van jou misschien helpt het mij ook dat het een geluks getal is
die krijg je alvast van mij

veel plezier met je zwangerschap
groetjes

Hoi Renaat,

van harte gefeliciteerd joh!!!
En nu genieten

Ik ga nu net mijn zesde ronde in, dus moet nog weer ff wachten op m'n volgende kans.
Maar ben toch altijd weer blij voor de mensen waarbij het al wel gelukt is!

Groetjesss

Gefeliciteerd!!!!!
Geniet er maar van en lekker toch dat je geen kwaaltjes hebt

groetjes mo

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap een hele mooie tijd gewenst en straks heel veel geluk met jullie dreumes.

Groetjes, Vlinder11

Hey Renaat.
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ronde 7, ik hoop dat dat een geluks getal is, want ook ik ga nu mijn 7e ronde in.
Ik ga je glitters vangen hoor....
Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe en een wolk van een baby.
Groeten van Miena

gefeliciteerd!!!
ik hoop dat je een fijne zwnagerschap hebt

liefs ikjes

Terug
Bovenaan