Geen kwaaltjes

Hoi mama's,<br />Vorige week heb ik zwangerschapstest gedaan omdat ik niet ongesteld geworden ben! Zwangerschaps test was positief! Na uitrekenen nu z'n 7 a 8 weken zwanger. <br />Nu heb ik helemaal geen last van kwaaltjes en dat maakt me onzeker! Bij mijn eerste zwangerschap kon ik nog geen eten zien of ik was al misselijk<br /><br />Hebben meer mama's dat? <br /><br />

Allereerst gefeliciteerd met de zwangerschap!! Ik zelf heb dit niet, maar het kan altijd nog komen. Heb je een idee hoelang je zwanger bent?

Misschien blijf je je wel gewoon goed voelen, dat is natuurlijk ook heel fijn. Hoeft niet te betekenen dat er iets mis is met het kindje.

Hoever ben je? Bij mij begonnen de klachten bij mn 2e zwangerschap toen ik 6 weken was. Daarvoor niks... heb me toen zorgen gemaakt.. maar daarna wekenlang kots en kots misselijk geweest..

Ik heb eigenlijk nooit klachten gehad, niet misselijk geen pijnlijke borsten helemaal niks. Ben nu 21 weken zwanger. Ik zie het maar als super dikke mazzel en geniet er met volle teugen van!

Waar ik héél misselijk was bij de eerste. (Van vroeg, dat ook nog ver doorliep tot in het tweede trimester). Had ik het bij deze ook wel even, maar veel korter, minder erg en begon het ook pas wat later. Het kan dus echt zomaar anders zijn!

Terug
Bovenaan