geen kwaaltjes

Ik ben na 2 jaar eindelijk weer zwanger met behulp van ivf heb 2 dochters waar ik wel misselijk was maar nu ga ik mijn zesde week in en heb nog nergens last van zijn er meer die dit hebben of kan het deze week nog komen ik heb 2 jaar geleden een lege vruchtzak gehad ik ben daar nu dus ook weer zo bang voor Groetjes
 
HIO Ria gefeliciteerd met je zwangerschap!! Hoe oud zijn je dochters? en heb je ze als twee ling gereken of om en om? een leeg vruchtzakje tsja..... wat zal jeje rot gevoeld hebben toen je dat hoord emaar wie weet ist nu een wolkje van een baby!!!! wens je heel vele sterkte en plezier. OH ja hoop dat de misselijkheid niet alsnog komt want dat kan wel..
xx bibi :)
 
Hoi Ria,

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. maar soms heb je nou eenmaal dat je niet misselijk bent. Iedere zwangerschap is verschillend. Sommige mensen worden pas misselijk bij 8 weken, sommige helemaal niet. Als je je zorgen maakt laat je bij 8 weken een echo maken inwendig. Sterkte.!!
 
Hee Ria,

Zou zeggen geniet er maar van dat je niet misselijk bent. Ik was het ook niet, maar na 7,5e week werd ik het volgens mij dubbelop! Ben nu bijna 9 weken en het gaat weer redelijk vandaag, maar het verschilt echt per dag. Met 9 weken mag ik een echo, maar geen inwendige. Weet niet vanaf wanneer een gewone echo mogelijk is, maar volgens mij met 8 weken ook al hoor.
Groetjes en succes,
Barbara
 
hai ria ik ben nu 15weken zwanger van mijn 1e en ik heb ook nergens last van .
was blij dat ik met 12weken naar de verloskundige mocht om het hartje te horen.toen wist ik het pas echt dat ik zwanger was. dus ik hoop voor jou dat het net zo is als bij mij.
 
hai ria,

ik heb ook al 2 dochters en ben nu 11 wkn. zwanger van de derde, bij de eerste 2 zw.schappen heb ik bijna nergens last van gehad, maar nu heb ik vanalles misselijk, extreem moe enz. zo zie je maar dat het gewoon per zwangerschap erg kan verschillen, dit is ook precies wat de verloskundige zegt. iedere zwangerschap is anders.
 
Terug
Bovenaan