Geen kwaaltjes!!?

Zo,
weer een dag langer zwanger!

Ik weet dat ik er later van terug ga komen maar tot dusver... ik heb geen enkel kwaaltje!
Ik voel me niet anders dan anders, mijn enige 'bewijs' is een uitblijvende menstruatie (discutabel, want ik ben na het stoppen met borstvoeding geven maar twee keer ongesteld geweest, dus weet ook niet precies hoe mijn cyclus is...) en een heel dun in de verte streepje (maar een streep is een streep, dus vooruit dan maar...)

Nog meer mensen die geen 'bewijs' voelen in hun lichaam??

xLinda

Hoi Linda,
Ik ben nu 5 weken zwanger ( + 3 dagen) en heb ook nog helemaal nergens last van.....
Het is dat ik de test gedaan heb anders had ik het zelf ook nog niet geloofd. Wat ik mij nog kan herinneren van mijn vorige zwangerschap, was dat de misselijkheid pas begon rond de 10 weken..dus ja dan hebben we nog even te gaan. Wanneer denk jij uitgerekend te zijn?
Gr. Ilse

Ook ik heb helemaal nergens last van. Snap het ook niet maar het zal vast nog wel komen.
Inmiddels ben ik bijna 8 weken zwanger en afgelopen week alleen gemerkt dat ik behoorlijk moe ben en heeeeeeel veel kan slapen.
Ben benieuwd wanneer dit gaat veranderen.

Geniet er maar lekker van dat je nu nergens geen last van hebt. Want het kan ook heel anders. En dan is zwanger zijn echt niet leuk.
Er komt een tijd dat je je wel op en top zwanger voelt hoor... dus nog ff geduld

hoi

Ik heb alleen last van mijn buik, heb kramp en steken
En vanochtend voor het eerst wat misselijk
Maar ik ben er blij mee want bij de eerste hing ik 20 weken boven de wc hihi dus nog even hopen dat het wegblijft

Terug
Bovenaan