geen kwaaltjes...

Ben nu 6 weken zwanger maar ben nog te onzeker om hier echt al volop mee te prikken. Heb in dec met 5 wkn een miskraam gehad, en men wat wordt je daar onzeker van zeg. Maar goed vorige week 3 keer positief getest, ws 5 november uitgerekend. Ik laat de echo beslissen want mijn cyclus is onregelmatig.Ik heb vorige week wel wat dreinirige buikpijn gehad, en ook 2 keer misselijk. maar nu de laatste paar dagen niks. niks mis mee zou je zeggen maar ja daar word ik dan weer onzeker van..... wie kan me gerust stellen?? gr Debbie

Hoi Debbie,

Ja, logisch dat je er onzeker van wordt.
Maar zwangerschappen zonder kwaaltjes komen ook voor.
Evenals zwangerschappen met 9 maanden misselijkheid.
Kies ik toch liever voor het eerste !
Maak je geen zorgen komt vast goed.

Groetjes Charly.

Hallo,

Ik kan me je onzekerheid heel goed voorstellen. Heb zelf 2mk gehad en ben nu ook 'weer' zwanger. Ontzettend spannend allemaal. Ik heb ook minder last van kwaaltjes dan de andere 2 keren, toen was ik ontzettend misselijk en nu helemaal niet. Wel heb ik last van winderigheid en kan ik ontzettend goed eten. Maar voor mij was die misselijkheid echt een zwangerschapsgevoel.  Maar ja, toen ik zo misselijk was zei dat ook helemaal niets want toen is het misgegaan. Wat ik wil zeggen; het kan keer op keer verschillen en het wil helemaal niets zeggen. Het liefst voel je natuurlijk dat je zwanger bent om je daar aan vast te houden...maar zekerheid heb je nu eenmaal niet; hoe moeilijk ook. De eerste periode, vooral als je een mk hebt gehad, wordt gewoon nooit meer onbezorgd.

Ik hoop dat je snel een mooie uk op de echo krijgt te zien. Wanneer mag je voor een echo? Ik mag aankomende dinsdag...heel spannend (ben dan 5,5/6 wk zwanger).

Groetjes, Hiltje

Hey Debbie,

Bij mijn vorige zwangerschap (en die staat nog vers in mn geheugen, mn zoontje is net 5,5 maand oud) heb ik de eerste 6 maanden van de zwangerschap helemaal nergens last van gehad, hooguit een beetje moe. In de laatste 2/3 maanden werd ik pas misselijk en kreeg ik last van mn rug omdat die kleine al zo groot was en mn eten eruit trapte.

Maar geen kwaaltjes betekend dus niet dat het niet goed zit!!!

Liefs Jen

Hoi Debbie,

ik herken die onzekerheid wel! Ik heb dan nog nooit te maken gehad met een mk, maar ik ben nu 6,2 weken zwanger (denk ik ongeveer hihi..) en ik heb nergens last  van...
Misschien hooguit wat sneller moe, en zeurderig gevoel in mijn onderbuik  maar dit is het dan ook echt wel...mijn borsten heb voelde ik gisteren voor het eerst wat steken, maar gespannen? nee hoor....

Had net Moeders voor Moeders hier langs, en gelukkig krijg je dan nog een test, ze zei al dat het niet duidelijker kon zijn. Ik vertelde over mijn onzekerheid en zij zei ook al, geniet daar gewoon van, het zegt echt helemaal niets!!!!! En ergens weet je dat natuurlijk ook wel, maar toch....1x even boven de wc-pot zou ik toch wel op prijs stellen, haha wat erg eigenlijk!!!!

Laten we er gewoon lekker van genieten!!!!!

hoi, ik heb net iemand van de moeders voor moeders hier gehad en mijn god, de test was super positief!!!!
Ik geloof het haast niet maar ik ben zo blij!!!
volgens
haar ben ik 1 november uitgerekend, maar volgens mn eigen berekening 5
november, ik hoop niet dat ze t gemiddelde nemen of zien op de echo,
want die dag was ik 5 jaar geleden ook uitgerekend is toen ook mijn
zoontje geboren! t zal mij benieuwen, bedankt voor t meeleven en
reageren. gr Debbie

Terug
Bovenaan