Geen kwaaltjes...?

Hallo allemaal, ik ben nu bijna 6 weken zwanger van mijn eerste kindje.
Ik ervaar bijna helemaal geen klachten. Het enige waar ik last van heb is wat moeheid en een beetje gespannen borsten. Ik ben niet misselijk, moet niet veel plassen en heb niet extra veel trek in bepaalde dingen.
Nu zullen de meeste zeggen; Das toch mooi!
Maar ik vind het best vreemd dat ik hier helemaal geen last van heb... Ik vind het allemaal best wel spannend en vraag me af of dit wel normaal is?

Hoi,

Nou het is niet vreemd hoor als je nergens last van hebt. Zelf heb ik wel gelijk van dat ik het wist overal last van maar mijn vriendin heeft ook nergens last van. Tja het verschilt bij iedereen. Mijn schoonmoeder had de eerste 3 maand nergens last van en heeft toen 3 maand last van alles gehad. Als je het echt niet vertrouwd gewoon ff de vk bellen of de huisarts.

Groetjes..

De vorige keer had ik ook nergens last van en dat is helemaal goed gekomen. Lekker toch?
Deze keer wel last van vermoeidheid en soms misselijk. Heb het liever niet hoor.

hoi!
ik ben nu zwanger van de derde, bijna 5 weken en behalve dat ik nu moe begin te worden heb ik ook bij mijn vorige zwangerscahppen nergens last van gehad. Ik zou zeggen: lekker toch!
monique

hoi,

ik heb bij de eerste ook bijna geen kwaaltjes gehad. behalve wagenziekte en last van mijn stuitje en vermoeid.
dus dat valt mee.
deze keer heb ik er veel meer 'last' van.
de misselijkheid is een stuk erger.
zucht

Bij nr 1 heb ik hetzelfde als bij deze gehad......zoooo moe!! Ik kan de hele dag wel slapen (zit te gapen terwijl ik dit schrijf haha). Ging bij mij na een week of 14 weer over... daarna kwam er nog wel e.e.a. toen ik zwaarder werd maar ik zou zeggen, knijp je handjes dicht en geniet ervan!

Wij moesten vanmorgen voor de tweede controle bij gy , ik zag er erg tegenop daar ik ook vrijwel geen kwaaltje heb, echo zag er prima uit , enorm gegroeid in 2 weken tijd, wat een verschil met de vorige echo. Gy zei ook er zijn vrouwen die geen klachten hebben tijdens de zwangerschap dus wij zijn 1 van de gelukkigen maar onze tijd komt nog wel denk ik .
Ik ben nu 8 weken en 6 dagen.

Groetjes Ieniminie

Ik ben stik jaloers op je praateland, want ik heb overal last van geloof ik. Ontzettend last van m'n borsten, iets meer naar de wc als anders maar niet overdreven vaak hoor. Regelmatig ontzettend sacherijnig en dat is nog maar voorzichtig uitgedrukt en ben in de eerste paar weken erg veel moe geweest en dat was de afgelopen 2 weken gelukkig ff verdwenen, maar dat is nu weer terug en veel erger. Pffffff....wat ben ik moe als ik terug kom van het werk........

Terug
Bovenaan