geen kwaaltjes?

Hey iedereen,

Ik hoor/lees van iedereen dat ze allerlei kwaaltjes hebben zoals misselijkheid, rugpijn, krampen, etc. Maar ik heb eigenlijk bijna nergens last van.

Vanaf dat ik over tijd was ongeveer had ik wel een raar gevoel in mijn buik, maar dat was ongeveer hetzelfde als wanneer ik ongesteld was.
Nu heb ik dat gevoel nog af en toe. Een keer had ik erge steken toen ik moest niezen.
Verder ben ik helemaal niet misselijk, ik kan eten wat en hoeveel ik wil, heb ook geen pijn ofzo.. alleen dus af en toe een beetje raar gevoel in mn onderbuik.

Zijn er meer mensen die helemaal geen klachten hebben? Of ben ik de enige...?

Groetjes, Tes

hoi tes,

nou ik heb denk ik hetzelfde als jou....namelijk bijna geen kwaaltjes.
in het begin wel...zere borsten..zere rug...slecht eten...slecht slapen...enz
maar nu...ik voel me goed en heb bijna nergens last van.lekker toch? ik zou zeggen, geniet er lekker van...je kan ook elke dag misselijk en ziek zijn..maar wij niet...heerlijk toch?!

had ik net een leuke reactie getypt...kwam hij niet op het forum...dus bij deze nog even snel:
in het begin voelde ik me niet goed en rot maar nu:
ik voel me ook goed en bijna geen kwaaltjes...ik zou zeggen,geniet er lekker van....want het kan ook heel anders 9 maanden lang

Ja, ik vind het ook geen probleem hoor! Ik weet ook wel dat het bij iedereen weer anders is, maar was even benieuwd.

En je eerste berichtje stond er ook wel hoor ;)

Ik moet zeggen dat ik ook weinig kwaaltjes heb hoor. Ik ben vandaag 9 weken. Misselijkheid heb ik bijna niet gehad. 's Avonds om half 10, 10 uur gaat alleen mijn lampje uit, maar dit is ook pas sinds een week. Dus is mag (nog) niet klagen!

Ja, ik ben ook wel wat vermoeider dan anders. Het is fijn om bijna nergens last van te hebben, maar toch denk ik wel eens, als ik misselijk was ofzo dan wist ik zeker dat het goed was...
Ik kan dan ook niet wachten om op de echo te zien of alles goed is.

Wel fijn dat er meer mensen zijn die bijna nergens last van hebben!

Heb ook weinig last van kwaaltjes... gelukkig.
wel had ik de eerste weken heel gevoelige/pijnlijke borsten, en dat is nu veel minder geworden. is het normaal dat dat verandert? of moet ik me zorgen maken..?

Terug
Bovenaan