Geen kwaaltjes???

Hallo allemaal,

Misschien herkent iemand zich hier ook een beetje in??

Inmiddels ben ik 6 weken zwanger. En net als jullie is het nog vrij pril.... In het begin heb ik heel veel krampen gehad! Nu dus helemaal niet meer. Zo heel af en toe lijkt het alsof ik een beetje spierpijn heb..... Alsof je de slappe lach hebt gehad..

Sinds afgelopen week heb ik dus helemaal geen klachten meer!! Niet misselijk, geen krampen zoals eerst. Het enige wat ik wel heb is dat ik ontzettend moe ben! Lijk wel of ik een marathon loop voordat ik ga werken, de rest van de dag zie ik eruit als een zombie voor mijn gevoel.

De 23e hebben wij onze eerste echo. Aan de nee kant probeer ik me maar niet te druk te maken over het feit of het wel of niet goed zit. Ben tenslotten nog niet ongesteld geworden, maar aan de andere kant ben ik dus super onzeker....

Is er iemand die dit herkent??

Hey tikigo,

Ik heb ook de eene dag meer last dan de andere dag, alleen wat echt wel continu is, is dat mijn brosten ontzettend gevoelig zijn, en idd het gevoel of je steeds een marathon loopt.... zolang je geen bloedingen heb, een beetje positief blijven denk ik maar zo

thnx...

Het is wat om zwanger te zijn hihi... Denk inderdaad maar zo zolang ik mijn periode niet heb zal het wel goed zitten. Zwanger en vrouw zijn... Whaha wist niet dat we zo onzeker konden zijn!

Beste tikigo

Mij komt het gevoel ook bekend voor. Ik ben nu 6,5 week zwanger van mijn tweede kindje. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik 9 maanden lang overgegeven. En nu ben ik helemaal niet misselijk. Maar net als jullie ben ik wel heel moe. k hoop dat alles goed gaat.

X zee vrouw

Ik ben er ook wel onzeker over, zit het allemaal wel goed, is het allemaal wel echt waar?

De feiten spreken dus het zal wel goed zijn.

Voor mij is het voor een groot gedeelte ook wel ongeloof denk ik. Na de eerste echo voelen we ons vast een stuk beter.

Denk inderdaad dat ongeloof ook flink meespeelt!! Voor ons is het ook de eerste zwangerschap en er is geen vergelijkingsmateriaal hihi.

@zeevrouw 9 maanden lang overgeven lijkt me ook niks !! Kan je ook niet echt genieten denk ik van de zwangerschap...

Na de eerste echo zal dit onzekere gevoel ook wel weg zijn.

Stom he, die onzekerheid! Ik voel me nu juist het beroerdst van alle 3 de keren.. Komt misschien ook omdat er al 2 rondlopen, maar naar mijn idee ben ik misselijker dan met de vorige 2x.. Bij de oudste was ik totaal niet misselijk de eerste 12 weken. Dacht dat ben ik goed doorgekomen, maar pas daarna begon het. Denk dat je alle variaties kan hebben en je geen zorgen hoeft te maken. Maarja, dat ik makkelijker gezegd dan gedaan. Ik voel me niet lekker, ben moe, frustreert me enorm dat ik maar weinig kan doen op een dag en toch ben ik nog onzeker of het allemaal wel goed zit! Hopelijk worden we snel allemaal gerustgesteld door de eerste echo!

Hoi meiden,

Ik twijfel nog onwijs of ik zwanger ben, zou bij mij ook we'll heel pril zijn.. Ik heb twee keer licht positief getest, maar heb de 19e pas mijn nod dus we zullen zien... Bij mijn eerste merkte ik dat ik zwanger was omdat mijn borsten extreem gevoellig waren, bij mijn tweede omdat ik continu honger had en nu... Tja, het is meer een gevoel... + ik heb de hele week een zeurderig gevoel in mijn buik, last van constipatie en van borrelende darmen (heerlijk altijd die zwanger kwaaltjes, zo lekker fris). Het lijkt bij elke zwangerschap anders te zijn... Maar goed: eerst wil ik nog een knal test zien en natuurliojk moet mijn nod uitblijven... Dan geloof ik het pas echt!
Liefs,

Terug
Bovenaan