Tips ??????? erg welkom.
Linde wil sinds een paar dagen haar laatste fles niet meer, ze wordt om 06:00uur/ 06:30uur wakker dus dat valt nog mee, maar die laatste fles is volgens mij nog wel belangrijk voor de nacht.
Ik ga nu maar proberen om de fles van 16:00 te halveren en wat vroeger haar warme maaltijd te geven( was om 18:00uur).
Misschien dat het dan beter gaat, maar tips van jullie zijn van harte welkom!
Dit is nu haar schema, Linde is nu 6,5 mnd oud:
07:00uur fles 210 + 7 schepjes
09:30 fruit half 6mnden potje
12:00 fles 180 + 6 schepjes
tussen door rijstwafeltje + sap maar dat vindt ze helemaal niks
16:00 fles 180 + 6 schepjes
18:00 warme hap ongeveer half 6 mnden potje
19:30 fles 180 water + 6 schepjes maar die wil ze dus niet meer!
Linde krijgt Friso comfort2 ik wil met 7 mnden met pap 'smorgens en 's middags boterham beginnen.
Dit ging een paar weken super maar nu dus niet meer, de warme hap wordt ook niet meer zo enthousiast ontvangen.
Volgende week gaat ze voor de eerste keer bij opa en oma logeren, en dan hoop ik toch dat ze een beetje op schema zit voor mama's gemoedsrust!!!
(ga heerlijk met manlief naar Tarzan, zo'n zin in !!!!!)
Dus mama's met ervaring en/of tips laat iets van je horen!!!!
groetjes Danielle.
Linde wil sinds een paar dagen haar laatste fles niet meer, ze wordt om 06:00uur/ 06:30uur wakker dus dat valt nog mee, maar die laatste fles is volgens mij nog wel belangrijk voor de nacht.
Ik ga nu maar proberen om de fles van 16:00 te halveren en wat vroeger haar warme maaltijd te geven( was om 18:00uur).
Misschien dat het dan beter gaat, maar tips van jullie zijn van harte welkom!
Dit is nu haar schema, Linde is nu 6,5 mnd oud:
07:00uur fles 210 + 7 schepjes
09:30 fruit half 6mnden potje
12:00 fles 180 + 6 schepjes
tussen door rijstwafeltje + sap maar dat vindt ze helemaal niks
16:00 fles 180 + 6 schepjes
18:00 warme hap ongeveer half 6 mnden potje
19:30 fles 180 water + 6 schepjes maar die wil ze dus niet meer!
Linde krijgt Friso comfort2 ik wil met 7 mnden met pap 'smorgens en 's middags boterham beginnen.
Dit ging een paar weken super maar nu dus niet meer, de warme hap wordt ook niet meer zo enthousiast ontvangen.
Volgende week gaat ze voor de eerste keer bij opa en oma logeren, en dan hoop ik toch dat ze een beetje op schema zit voor mama's gemoedsrust!!!
(ga heerlijk met manlief naar Tarzan, zo'n zin in !!!!!)
Dus mama's met ervaring en/of tips laat iets van je horen!!!!
groetjes Danielle.