Geen laatste fles meer om 19:30!!!

Tips ??????? erg welkom.
Linde wil sinds een paar dagen haar laatste fles niet meer, ze wordt om 06:00uur/ 06:30uur wakker dus dat valt nog mee, maar die laatste fles is volgens mij nog wel belangrijk voor de nacht.
Ik ga nu maar proberen om de fles van 16:00 te halveren en wat vroeger haar warme maaltijd te geven( was om 18:00uur).
Misschien dat het dan beter gaat, maar tips van jullie zijn van harte welkom!
Dit is nu haar schema, Linde is nu 6,5 mnd oud:

07:00uur fles  210 + 7 schepjes
09:30 fruit half 6mnden potje
12:00 fles 180 + 6 schepjes
tussen door rijstwafeltje + sap maar dat vindt ze helemaal niks
16:00 fles 180 + 6 schepjes
18:00 warme hap ongeveer half 6 mnden potje
19:30 fles 180 water + 6 schepjes maar die wil ze dus niet meer!

Linde krijgt Friso comfort2 ik wil met 7 mnden met pap 'smorgens en 's middags boterham beginnen.
Dit ging een paar weken super maar nu dus niet meer, de warme hap wordt ook niet meer zo enthousiast ontvangen.
Volgende week gaat ze voor de eerste keer bij opa en oma logeren, en dan hoop ik toch dat ze een beetje op schema zit voor mama's gemoedsrust!!!
(ga heerlijk met manlief naar Tarzan, zo'n zin in !!!!!)
Dus mama's met ervaring en/of tips laat iets van je horen!!!!

groetjes Danielle.

misschien is het een idee om de fles van 16.00 helemaal over te slaan mijn dochtertje krijgt al vanaf dat ze ongeveer zes maanden is geen fles meer om 16.00 en krijgt ook friso comfort

succes ermee

Ja inderdaad dat kan ook. Volgens mij 'moeten' ze nog 3 a 4 flessen. Dus als jouw kleintje aan 3 voldoende heeft, prima.
Geef je haar een sapje ofzo om 16.00u.
Liefs Nelleke

o ja, tip voor het sapje:
Kian moest niets hebben van een sapje. . . TOT ik het in een gewone plastic baker deed (zonder tuit) en 'm op schoot kleine slokjes liet drinken.
Vond ie MEGA interessant! En drinkt/morst dus nu zo z'n sapje.

(volgens mij is dit al de 5e keer dat ik dit vertel, sorry voor de dames die alles lezen en denken : pfffff heb je haar weer!! hihii)

Nelleke daar heb je jou weergeintje

Yoëll heeft ook nog maar 3 flessen

7.30 230cc friso 2 vaak laat hij 50 staan
9.00 fruit, 1 stuks
11.30 boteham smeerworst en fles 230cc, vaak laat hij daar ook wat van over
16.30 groente 200gr en yogolino of yoghurt met diksap
20.30 fles 230cc met 2 etlepels nutrix

tussendoor diksap

Pauline

hoi danielle,
Ik had ongeveer het zelfde probleem alleen dan met bv... maar ik denk dat het op het zelfde neer komt. Ik kreeg het advies van de lactatiedeskundige en de ha om iid de voedingen om te draaien dus eerst de fles in jou geval en pas daarna het groente hapje.
Ik denk ook dat ik veel te enthousiast was en te veel te eten gaf. Bovendien hoeven ze nog geen ander drinken dan melk. Want ook diksap vult. Hopelijk heb je hier wat aan! groetjes Pinnetje

Terug
Bovenaan