geen last van sprongetje???

Hallo allemaal!

Tijdje weer niet gepost, maar ben weer aan het werk en dan is alles druk druk he. Ik probeer wel dagelijks nog ff snel mee te lezen om toch nog up-to-date te blijven :)

Kyara is nu 14 weken en 2 dagen  (volgens Oei ik groei), dus het betekend dat ze de afgelopen tijd in sprongetje nr. 3 heeft "moeten" zitten. Nou niets is meer waard. Op enkele momentjes na (op 1 hand te tellen) heeft ze het sinds sprongetje 2 (die overigens echt erg was (voor mama.......) super geslapen en nauwelijks "gedonder" gegeven. Hoe kan dit? De vorige sprongetjes kon ik echt duidelijk merken hoor, en afgelopen keer? Het kan niet dat ze hem nog moet krijgen, want het 4de sprongetje zou er qua tijd alweer aan kunnen komen over een paar dagen..
Ze is sinds het 2de sprongetje ook (op enkele keren na) SUPER makkelijk, het is zo genieten! Gisteren was het eventjes "mis" maar dat was onze eigen schuld, we waren gewoon (door omstandigheden) te lang op pad geweest. Toen we eenmaal thuis waren was alles weer prima.

OK mijn vraagje...
Zijn er meer kindjes die van sommige sprongetjes veel en andere (bijna) geen last hebben gehad? Niet dat ik het nu bij de 4de (die ook nog eens zoooo lang duurt) dubbel zo hard ga krijgen he ;)

Groetjes,
Nymue

Hier precies hetzelfde. Het 2e sprongetje was heel duidelijk (en het  1e sprongetje achteraf ook)  maar van het derde sprongetje nauwelijks iets gemerkt.  

Ik merk wel dat hij ineens veel geleerd heeft afgelopen week (allemaal dingen die bij het 3e sprongetje horen), maar niet dat hij hangerig of huilerig is. Misschien een klein beetje enkennig. Nou, heerlijk toch? Op naar de 4e sprong!

Nou, ik zit ook te wachten op het derde en vierde sprongetje. Laura had de vierde een paar weken geleden moeten hebben, maar ik heb van beide sprongetjes niets gemerkt! Het boek staat al twee maanden in de kast, zonder dat er iets mee gedaan is!

Groetjes Ilona

Het sprongetjes verhaal schijnt grote onzin te zijn...!!!

Ik werk toevallig op de plek waar de auteur (plooij  / prooij) van dat boek ooit gewerkt heeft, en iedereen lacht me uit dat ik dat boek uberhaupt heb! Het zogenaamde wetenschappelijke bewijs voor de sprongetjes schijnt al lang volledig onderuit geschoffeld te zijn! Wie had dat gedacht, en dat ligt dan dus gewoon nog in de schappen van de boekenwinkel.

ik voel mij behoorlijk opgelicht, en ook een beetje opgelucht dat ik niet meer met angst en beven hoef uit te kijken naar het volgende zogenaamde sprongetje...

Christian heeft 3e sprongetje ook nauwelijks iets laten merken, overdag gewoon vrolijk en helemaal zichzelf, 2 nachten iets minder geslapen, dat was het!
Maar vanaf 14 weken is hij bezig met het 4e sprongetje en af en toe heeft hij nu echt moeilijke dagen, moeizamer dan hij ooit heeft gehad. Gelukkig niet elke dag en de nachten vallen erg mee.

Groetjes, Karin
Mama van Christian (17 weken)

Terug
Bovenaan