Geen last van!

He meiden.

Heb even een vraag nadat ik 3 dagen niet op het forum ben geweest, heb op het moment vreselijk veel last van moeheid, niet normaal meer. 's morgens op het werk tot uur of 10 loop ik maar te gapen terwijl ik 's avonds gewoon op tijd naar bed ga, bah bah. Maar is het nou ook raar om dat in ieder geval even te melden bij mijn baas??? Zodat mocht ik er echt niet meer over kunnen zij er wat vanaf weet???
En nou lees ik dat veel meiden hier last hebben van pijlijke borsten, nu heb ik geen last van pijnlijke borsten maar meer last van zeer gevoelige tepels, hoef maar ergens bij langs te schuren of ze priemen vooruit, is het dus normaal dat je pijnlijke borsten moet hebben of kan het ook gewoon zijn dat je 1 van de 2 hebt of niks of allebei? Zijn zoveel die last hebben van pijnlijke borsten dat ik (die het niet heb) bijna gaat denken dat je dat toch in ieder geval moet hebben als je zwanger bent. Hopelijk heeft iemand antwoord.
Liefs Esther.
 
Hoi,

Ik herken je klachten hoor! Op dit moment ben ik vreselijk moe. Soms heb ik er een paar dagen geen last en dan een paar weer wel. Ik merk ook dat ik sneller misselijk wordt als ik ook moe ben.
Nadat ik donderdag een echo had waarop alles goed was, heb ik vrijdag mijn baas verteld dat ik zwanger ben. Dan snapt 'ie wellicht beter dat ik soms de halve dag gapend en suf achter mijn bureau hang.
Voor wat betreft pijnlijke borsten beperkt zich dat bij mij ook alleen tot gevoelige tepels. Als mijn man eraan wil zitten, begin ik meteen te gillen dat 'ie eraf moet blijven, hahaha! Dit gevoel dat ik vroeger ook vaak als ik ongi moest worden. Het is alleen vervelend dat ik het nu dus weken achter elkaar heb en een graadje erger.
Maar goed, het hoort er blijkbaar allemaal bij.... Je weet nu in ieder geval dat je niet de enige bent!

Groetjes,

Gea (10,5 wk)
 
Hoi,

Ik had bijna nergens last van hoor. Alleen die moeheid ik sliep echt bijna hele dagen. Gelukkig waren we 2 weken vrij met kerst. maar hou vol, het gaat weer over!

Sterkte,
Liesbeth
 
Hallo,
Grappig is dit zeg, ik had precies dezelfde vraag vandaag op het maart forum gezet. Ik heb namelijk ook geen last van mijn borsten en ook niet van mijn tepels overigens, omdat veel anderen het wel hebben werd ik er ook heel onzeker van.
Maar bij deze, ik heb er ook geen last van (alleen moe)
Groetjes Janty
 
He meiden bedankt voor jullie reactie's ben nu wat geruster. En ja janty heb net je bericht gelezen op maart forum en heb daar bij jou vraag gezet dat ik hier dezelfde vraag gesteld had, ha ha
Liefs Esther.
 
Terug
Bovenaan