Geen late fles meer....

Hallo allemaal,

Vanavond zijn we begonnen met het weg laten van de laatste fles (die van 22 uur)

Ze heeft nu de laatste om 20.15 uur gehad. Ben eens benieuwd! Best spannend hoor!

We mogen nu ook beginnen met een bordje pap en avondeten (zonder fles).

Hoe doen jullie dat als jullie ergens op bezoek gaan ofzo???

Met het slapen van je kleintje?

Groetjes Renate (mama van Indy bijna 1/2 jaar)

Hoi hoi

Wij hebben dezelfde dag gisteren gehad... Bij ons ging het goed ,dus ik duim nu wel even voor jou..haha

Ik ben idd ook benieuwd hoe iedereen dat doet. Wij namen Stef altijd gewoon mee en gaven hem dan thuis pas zijn laatste fles. Dan ging hij gewoon slapen en was alles ok. Maar nuz ou hij dus bij de visite zijn laatste fles krijgen en dan moeten we hem wakker maken en thuis weer in bed leggen (zonder fles dus...) Ben dus benieuwd hoe dat bij anderen verloopt...

Liefs en succes!
Annet

Spannend spannend....... Is het allemaal goed gegaan vannacht????

Wij geven Yoëll z'n laatste fles dan gewoon bij de visite, leggen hem in z'n bedje en als we naar huis gaan leggen we hem over in z'n maxi cosi met een dekentje er overheen.
Negen van de tien keer blijft hij slapen en soms is hij ook wakker, dan leg ik hem nog even bij me en slaapt hij zo weer, zonder fles.
Ik denk dat dat ook een kwestie van wennen is voor de kids, zoals bijna alles.

Gr Pauline

Nou, Kian trapt daar mooi niet in hoor, dat overleggen in bed. Hij gaat gewoon liggen kletsen en daarna protesteren, van: "wat maken jullie me nou!"
Dus hij krijgt van mij dan gewoon een keer extra drinken.
Liefs Nelleke

HoiHoi!

Nou het is al 2 nachten super goed gegaan!
Ze kreeg rond 20 uur haar laatste fles en ging rond 21 uur slapen. Geen
probleem! Ze heeft doorgeslapen tot 8.15 uur. Geweldig!!!

Vond het echt mega spannend en ook vreemd om haar al zo "vroeg" in bed te leggen.

Gister hadden we een verjaardag en ze kreeg daar haar laatste fles en
sliep een uurtje op mijn schoot. We waren rond 22 uur thuis. Toen heb
ik haar de pyjama aan gedaan en in bedje gelegd. Ze vond het allemaal
prima en sliep binnen 5 min.

Ze krijgt nu....s'morgen een fles, tussendoor fruithapje, s'middags
bordje pap, rond 17 uur middageten en sapje, en rond 20 uur laatste
fles.

Heel anders en vreemd, maar het gaat prima!

Groetjes Renate (mama van Indy, bijna 1/2 jaar)

Hoi hoi

Lekker dat het goed gegaan is joh!
Hier gaat het ook nog steeds super, alleen ik herken wel dat je schrijft dat het zo raar is. De eerste avond was ik me rond de oude etenstijd ook echt een beetje aan het vervelen... Vanochtend was Stef wel om 06.45 al wakker, maar na een half uurtje is hij toch weer gaan slapen gelukkig. Dusse...lekker he??

Liefs Annet

Terug
Bovenaan