Geen ledikant wel wieg

<p>Dag dames </p><p>ik zit met een groot probleem nml. Mijn zoontje wil absoluut niet in zijn ledikant slapen maar wel in de wieg ik heb zijn ledikant bij ons op de slaapkamer gedaan maar zelfs dan weigert hij om in zijn ledikant te slapen iemand hier ervaring mee zal dit vanzelf overgaan naarmate hij wat groter is hij is vandaag precies 3maanden.</p><p>xxx</p>

Hoi nne ba,
Wat is eigenlijk het probleem? Kun je hem in z’n wieg laten slapen en als hij er niet meer in past in z’n ledikant? Baby’s zijn gewend aan een kleine ruimte wat voor hen veilig en vertrouwd voelt.
Groetjes

Hoi champagne
ik ben eigelijk meer bang dat hij straks helemaal niet in zijn eigen bed wilt slapen overdag wil hij ook heel moeilijk slapen zowel in de box als in zijn wieg hij huilt heel erg veel 

Mss ervaart hij het ledikant ineens als heel groot. Wiegje is vaak wat knusser... mss kun je het ledikant wat kleiner maken of hem inbakeren. Zodat het wat veiliger voelt... 
heb bij mijn jongste weleens een Voedingskussen om haar heen gelegd zodat de ruimte wat kleiner voelde.. 

Klopt idd wat hierboven gezegd wordt. Hoe knusser hoe veiliger ze zich voelen. Ik heb mijn zoontje pas met 6 of 7 maanden echt in zijn ledikant laten slapen. Toen hij 7 maanden was sliep hij overdag wel in zijn ledikant, savonds vond hij het toch nog spannend en huilde dus ook. 
Tactiek savonds: ik nam hem rond zijn slaaptijd bij mij in bed, ging naast hem liggen tot hij echt goed in slaap was gevallen. Ik tilde hem dan rustig op en legde hem in zijn ledikant, welke bij ons op de kamer stond. Zo werd hij uiteindelijk later dan wakker in zijn bedje en begon hij het vanzelf normaal te vinden. 
Maar dan heb ik het dus idd over 6/7 maanden. Daar voor wilde hij ook in zijn wiegje slapen en soms (ja ja ik krijg nu natuurlijk een lading kritiek van moeders over me heen) gewoon bij ons lekker in bed. Ik zou me denk ik niet te veel zorgen maken, die kindjes ontwikkelen zo ontzettend snel. Wat de ene maand onmogelijk lijkt, is de volgende maand alsof hij nooit anders gedaan heeft.
Xx

Hoihoi ielse en ooonbekend
ik heb het wel eens geprobeerd met een voedings kussen inbakeren wil ik wel proberen maar ik vind het een beetje eng  ik wil het wel met een swaddle me proberen maar kan het inbakerwn nog wel met 3 maanden ?
xxx

Terug
Bovenaan